search
menu

هتل Old City Inn Hotel Baku

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Old City Inn Hotel Baku
امکانات عمومی هتل اولد سیتی این باکو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اولد سیتی این باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Old City Inn Hotel Baku


هتل اولد سیتی این در شهر باکو در آذربایجان واقع‌شده است. این هتل دارای موقعیت قرارگیری بسیار خوبی بوده و دسترسی آسانی به مترو دارد که همین امر سبب جلب‌توجه مسافران زیاد، مخصوصاً زوج‌های جوان می‌شود. اکثر مسافران در هنگام سفر به شهر باکو در هنگام خرید بلیط هواپیما اشتیاق زیادی به گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید دارند که با انتخاب هتل Old City Inn Hotel Baku برای اقامت به‌راحتی می‌توانند از جاذبه‌های دیدنی بازدید کرده و به مراکز خرید سر بزنند. با توجه به محل قرارگیری این هتل حدوداً ۳۰۰ متر تا کاخ شیروان شاه فاصله خواهید داشت و اینکه قلعه دختر نیز حدوداً در ۱.۵ کیلومتری این هتل واقع‌شده است. سایر جاذبه‌های دیدنی مشهور در شهر باکو عبارت‌اند از برج سوکار، آتشکده باکو، مرکز فرهنگی حیدر علی‌اف و چندین جای دیگر که بازدید از این جاذبه‌های مشهور به همه مسافران توصیه می‌شود. از امکانات مشهور ارائه‌شده می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق ضد سیگاری، رستوران، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل اولد سیتی این باکو


از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد که در هر ساعت از شبانه‌روز آماده استقبال از مسافران بوده و در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. آشپزخانه مشترک در این هتل دایر گردیده شده و مسافران در صورت تمایل می‌توانند در این قسمت غذا بپزند. اینترنت وای فای رایگان و بدون محدودیت در سراسر هتل Old City Inn Hotel Baku قابل‌دسترس است. پارکینگ مجموعه نیز پارکینگ عمومی بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. لازمه بهره‌مندی از این پارکینگ پرداخت هزینه مجزا است. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش شامل هزینه مجزا بوده و در قسمت شستشوی هتل انجام می‌گیرد. اتاق چمدان برای نگهداری از وسایل و چمدان‌هایتان در لابی هتل دایر شده است. علاوه بر آن‌ها می‌توانید از فکس و کپی نیز در قسمت بیزینس هتل بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که تمامی مسافران در این هتل اقامتی به‌یادماندنی و همراه با آسایش را تجربه خواهند کرد، مخصوصاً برای مسافرانی که به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است و از اقامتشان پشیمان نخواهند شد. پرسنل در این مجموعه زبان‌های آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل تنوع داشته که عبارت‌اند از اتاق سینگل استاندارد، اتاق دوبل دلوکس، اتاق توئین دلوکس، اتاق تریپل استاندارد و اتاق تریپل کلاسیک، اتاق توئین یا دوبل استاندارد. اتاق‌های موجود در داخل این هتل دارای تراس بوده و از طریق آن می‌توانید از چشم‌انداز محوطه و باغ لذت ببرید. همچنین در برخی از اتاق‌های هتل Old City Inn Hotel Baku پاسیو تعبیه‌شده است و چشم‌انداز زیبایی رو به دریاچه دارد. اتاق‌های موجود در داخل هتل اولد سیتی این شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق و حمام اختصاصی هستند. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن بوده و در تمامی اتاق‌ها کتری برقی تعبیه‌شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فضای نشیمن، فضای غذاخوری و میز کار. تمامی اتاق‌ها دارای دیوارهای عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به محلی دورتر از سایر مسافران مراجعه کنند.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل انواع غذاهای اروپایی و آذربایجانی را در وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌دهد.

فاصله هتل اولد سیتی این باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه ‌دختر: ۳۰۰ متر
فاصله تا موزه هنری آذربایجان: ۶۰۰ متر
فاصله تا مسجد تازه پیر: ۷۰۰ متر
فاصله تا برج‌های شعله: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد بی‌بی هیبت: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است