search
menu

هتل Montenegro Hotel Baku

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Montenegro Hotel Baku
امکانات کلی هتل مونتنگرو باکو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مونتنگرو باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Montenegro Hotel Baku


هتل ۳ ستاره و مقرون به صرفه مونتنگرو در باکو واقع شده است. موقعیت مکانی هتل به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که تنها در ۱۵ دقیقه به مرکز شهر برسند. قلعه دختر، تئاتر اپرا و باله آکادمیک دولتی آذربایجان از دیدنی‌های محلی هستند و برخی از جاذبه‌های این منطقه عبارتند از باغ گیاه‌شناسی مرکزی و مرکز خرید لاجورد. ایستگاه قطار باکو ۳۰ کیلومتر تا هتل فاصله دارد و فرودگاه بین المللی باکو در ۵۴ کیلومتری هتل مونتنگرو واقع شده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به باکو را داشته باشید می‌توانید با خرید بلیط هواپیمای خارجی و رزرو هتل Montenegro Hotel Baku اقامت راحتی را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل مونتنگرو باکو


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. هتل دارای یک پارکینگ بزرگ با حضور یک نگهبان است. دسترسی به اینترنت بی‌سیم رایگان در سراسر هتل امکان‌پذیر است. میهمانان می‌توانند برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود از بیلیارد و تنیس روی میز استفاده کنند. ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت و تراس تنها تعدادی از امکاناتی هستند که در هتل Montenegro Hotel Baku ارائه شده است. سایر امکانات عبارتند از: باغ، سالن استراحت، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی. یک استخر روباز در هتل وجود دارد که بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب دراز کشیده و استراحت کنید. برای علاقمندان به ورزش و بدنسازی سالن تناسب اندام در نظر گرفته شده است. مخزن ذخیره آب و ژنراتور برق این امکان را می‌دهد که آب و برق مطمئنی برای میهمانان فراهم شود. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. کشیدن سیگار نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. این هتل فاقد آسانسور است و برای میهمانانی که دارای مشکلات مفصلی هستند گزینه خوبی نیست. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل مونتنگرو باکو به زبان‌های آذربایجانی، انگلیسی، لهستانی، ترکی و روسی مسلط بوده و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۳ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Montenegro Hotel Baku عبارتند از:
• اتاق یک نفره استاندارد
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق خانوادگی
دو ساختمان سه طبقه دارای ۵۰ اتاق در بلوک شمالی و ۴۴ اتاق در بلوک جنوبی هر کدام (۱۹.۳ مترمربع) هستند. هر دو ساختمان دارای خروجی آتش در هر طبقه هستند. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون کابلی و حمام خصوصی هستند. سرویس اتاق و صبحانه در اتاق در صورت درخواست ارائه می‌شود. همه اتاق‌ها دارای امکانات رفاهی مانند فضای کاری مناسب برای لپ‌تاپ، WiFi رایگان و دیوارهای عایق صدا هستند. حوله، دوش و لوازم بهداشتی رایگان از دیگر خدماتی هستند در اتاق‌ها ارائه می‌شوند. اتاق‌ها به صورت یک نفره و دو نفره طراحی شده‌اند و مجهز به مبلمان ساخت اروپا، اسپلیت، اعلام حریق و تلفن هستند.

رستوران هتل


رستوران هتل Montenegro Hotel Baku از ساعت ۷:۳۰ صبح باز است و وعده‌های غذایی استاندارد را برای صبحانه سرو می‌کند. ناهار و شام نیز همه روزه ارائه می‌شود. این رستوران طیف گسترده‌ای از غذاهای اروپایی، آمریکایی، آذری و همچنین غذاهای دریایی را ارائه می‌دهد. بار از ساعت ۸ شب باز است. منوی صبحانه شامل مجموعه‌ای از پنیر، محصولات لبنی، آب سرد و شیرینی است. منوی ناهار و شام شامل انتخابی از ۳ سالاد، سوپ و غذاهای اصلی، یک نوشابه و یک دسر است. غذاهای رژیمی و بدون گلوتن و عصرانه نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل مونتنگرو باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ولوپارک: ۱۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف: ۱۶ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی: ۱۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است