search
menu

هتل Lake Palace Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lake Palace Hotel Baku
امکانات و خدمات عمومی هتل لیک پالاس باکو
انواع اتاق‌ها و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لیک پالاس باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lake Palace Hotel Baku


هتل لیک پالاس باکو همراه با امکانات متنوع و درجه یک خود علاوه بر افزودن به زیبایی‌های شهر باکو، آماده پذیرایی از مهمانان است. در کشورهایی مانند جمهوری آذربایجان که پیشرفت سالانه و لحظه به لحظه بسیار محسوس و قابل مشاهده است، هتل‌ها باید نقش مهمی در جذب گردشگر ایفا کنند و در واقع بتوانند در قواره یک فاکتور تعیین کننده برای انجام این کار ظاهر شوند. هتل لیک پالاس باکو با داشتن امکانات متنوع و متعدد توانسته دین خود را در این زمینه ادا کند و سبب جذب گردشگران زیادی شود. در حقیقت این هتل یکی از بهترین هتل‌ها برای رزرو پس از طی کردن مرحله خرید بلیط هواپیما به شمار می‌رود. موقعیت مکانی بسیار خوب هتل لیک پالاس باکو، از مهمترین دلایل معروف و محبوب شدن آن تلقی می‌شود. فاصله بسیار کم با جاذبه‌های مختلف، همواره یک امتیاز مثبت برای هر هتلی قلمداد می‌شود. در همین راستا باید گفت، هتل لیک پالاس با باغ فیلارمونیک باکو که از جمله جاذبه‌های ممتاز شهر است حدودا ۳.۵ کیلومتر فاصله دارد. علاوه بر آن، فاصله ۳ کیلومتری با برج‌های شعله از دیگر محاسن این هتل محسوب می‌شود. همچنین، هتل لیک پالاس باکو با یکی از معروف‌ترین موزه‌های شهر یعنی موزه کتب مینیاتوری باکو تنها ۵.۱ کیلومتر فاصله دارد. هتل لیک پالاس باکو، برخی امکانات عمومی و تفریحی مانند اینترنت رایگان، چای‌ساز و قهوه‌ساز در اتاق‌ها، استخر، ماساژ و همچنین برخی محدودیت‌ها مثل عدم امکان ورود حیوانات دارد که در ادامه هر یک از این موارد به تفصیل شرح داده خواهند شد.

امکانات و خدمات عمومی هتل لیک پالاس باکو


همیشه هتل‌های لوکس امکانات بسیار زیاد و متنوعی داشته‌اند و طبیعتا هتل لیک پالاس هم از این قاعده مستثنیء نیست. در ابتدا می‌توان به تورهای مختلف گردشگری مانند تور آشنایی با فرهنگ کشور آذربایجان و شهر باکو، تور پیاده‌روی و همچنین ماهیگیری اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که هزینه‌ای جدا و اندک برای استفاده از این خدمات استرداد می‌شود. یکی دیگر از خدمات مهمی که هزینه‌ای جدا در قبال آن باید پرداخت شود، حمل و نقل فرودگاه است. نیاز مبرم افراد به اینترنت در سراسر جهان، باعث شده تا اینترنت بی‌سیم در این مجموعه به صورت رایگان در تمامی بخش‌ها ارائه شود. هتل لیک پالاس باکو از نظر امنیتی نیز امکانات درجه یکی دارد و با مجهز کردن هتل به کپسول آتش نشانی، هشدار دود، نگهبانی شبانه روزی و صندوق امانت توانسته امنیت مورد نیاز در هتل Lake Palace Hotel Baku را تامین کند. ناگفته نماند که کارکنان هتل لیک پالاس می‌توانند به سه زبان مختلف بین المللی یعنی انگلیسی، ترکی استانبولی و روسی با مهمانان ارتباط برقرار کنند و نیازمندی آنان را برطرف بنمایند. لازم به ذکر است، به منظور استفاده از دستگاه خودپرداز و همچنین اقدام برای تبدیل ارز، ضرورتی مبنی بر خروج از هتل وجود ندارد و شما می‌توانید عملیات مذکور را بدون هیچ مشکلی در داخل هتل انجام دهید. پذیرش ۲۴ ساعته نیز از جمله امتیازات مثبت این هتل در زمینه اهمیت دادن به مهمانان و خواسته‌های آنان محسوب می‌شود. پذیرش مهمانان در این هتل محدود به سن و سال نیست و همگی مورد استقبال قرار می‌گیرند، اما نکته‌ حائز اهمیت در این باره بزرگسال محسوب شدن همه‌ی افراد بالای ۱۳ سال است و در واقع، هزینه اقامت آنان تمام بها محاسبه می‌شود. شما می‌توانید پس از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در باکو، به استفاده از امکاناتی که تاکنون تنها گوشه‌ای از آنها ذکر شده است، بپردازید.

انواع اتاق‌ها و امکانات آنها


اتاق‌های هتل لیک پالاس فاکتورهای اصلی و نیازهای اساسی مهمانان را برآورده کرده است. در همین راستا، می‌توان به تلویزیون ۴۳ اینچ همراه با کانال‌های کابلی، سیستم‌های گرمایشی و تهویه مطبوع، مینی بار، میز کار و اینترنت رایگان اشاره کرد. همچنین، اتاق‌های هتل Lake Palace Hotel Baku دارای عایق صدا هستند و سکوت توام با آرامش بر هتل حکمفرما است. در اتاق‌های هتل لیک پالاس، لوازم آرایشی و بهداشتی نیز به صورت رایگان وجود دارد. سشوار، حوله، مسواک و خمیر دندان از جمله سایر خدمات موجود در اتاق‌ها محسوب می‌شوند. ناگفته نماند که نظافت روزانه اتاق‌ها به صورت مرتب توسط کارکنان انجام می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


اسپا و مرکز تخصصی ماساژ نیز از مهمترین امکانات هتل است که استفاده کردن از خدمات آن خالی از لطف نیست. هر چند که استفاده از اکثر امکانات در هتل، هزینه‌ای برای مهمانان در بر ندارد اما برای استفاده از اسپا و انواع ماساژ مانند دست، سر، پا، گردن و کمر، هزینه‌ای اضافی باید پرداخت شود. سونا و جکوزی نیز. با کیفیت بالا به مهمانان ارائه می‌شود اما استفاده از آن نیز ملزم به پرداخت هزینه‌ای جدا هست. استخر سرپوشیده هتل Lake Palace Hotel Baku هر روز از ساعت ۱۰ الی ۱۹ دایر است و در طول همین ساعات، به جذابیت سفر مهمانان می‌افزاید.

رستوران هتل


رستوران هتل لیک پالاس باکو با ارائه انواع غذاهای اروپایی، روسی، ترکی و آسیای میانی همراه با کیفیت بالا توانسته مسئله سرو غذا را برای مهمانان حل کند. این غذاهای لذیذ در چهار وعده سرو می‌شوند؛ یعنی سه وعده غذایی اصلی و یک میان وعده بین صبحانه و ناهار.

فاصله هتل لیک پالاس باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج‌های شعله: ۳ کیلومتر
فاصله تا باغ فیلارمونیک باکو: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه کتب مینیاتوری باکو: ۵.۱ کیلومتر
فاصله قلعه دختر: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مال ۲۸: ۵.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است