search
menu

هتل Greencity Resort and Residence Baku

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Greencity Resort & Residence Baku
امکانات هتل گرین سیتی باکو
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل گرین سیتی باکو

درباره هتل Greencity Resort & Residence Baku


هتل گرین سیتی باکو از گزینه های اقامتی لوکس و باکیفیت شهر دیدنی باکو است که در منطقه ای خوش منظره با آب و هوایی دل انگیز قرار گرفته است. این هتل ۵ ستاره با داشتن محدوده وسیعی از گزینه های اقامتی و امکانات رفاهی توانسته در فهرست برترین اقامتگاه های ممتاز شهر شگفت انگیز باکو قرار گیرد و با خدمات قابل قبول خود، رضایت خاطر بسیاری از گردشگرانی را که برای گذراندن تعطیلاتی بیادماندنی، بلیط هواپیما باکو را خریداری می کنند، جلب کند.

امکانات هتل گرین سیتی باکو


بی دلیل نیست که هتل گرین سیتی باکو، عنوان هتلی ۵ ستاره را یدک می کشد: از پارکینگ و اینترنت وایفای رایگان گرفته تا مرکز تناسب اندام و زمین تنیس، کلیه امکانات رفاهی لازم برای تجربه اقامتی آسوده در این هتل گردهم آمده اند تا عنوان هتلی ممتاز به این اقامتگاه اعطاء گردد. رستوران هتل که خود به تنهایی می تواند دلیلی برای اقامت در این مکان باشد، از فضایی وسیع و بسیار دلپذیر با نمایی شگفت انگیز از دریا تشکیل شده و طیف وسیعی از غذاهای لذیذ دریایی و اروپایی را در منوی بلندبالای خود گنجانده است. کافی شاپ هتل نیز که در ارائه خدماتی باکیفیت با رستوران هتل در رقابت است، از فضای دنج و ساکتی برخوردار بوده و قادر است انواع و اقسام نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای لذیذ را برای شما در اندک زمانی مهیا سازد. از دیگر امکانات هتل Greencity Resort & Residence می توان به زمین بازی کودکان، اتاق نگهداری از چمدان، پارک آبی، سالن آرایش و زیبایی، نوشگاه، محوطه سرپوشیده بازی کودکان، سالن برگزاری اجلاس، استخر کودکان، آسانسور، باغ، محوطه کباب پزی، سونا، جکوزی، اسپا و حمام بخار اشاره کرد.

خدمات هتل


افزون بر امکانات ذکر شده، هتل Greencity Resort&Residence قادر است خدمات بی شماری از قبیل: برگزاری تور آشنایی با فرهنگ مردمان منطقه، اجرای موسیقی و نمایش زنده، صرافی، ماساژ تمام بدن، پذیرش شبانه روزی، خدمات تهیه بلیط هواپیما، سرویس شاتل فرودگاهی، خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، روم سرویس و مربی بدنسازی را به میهمانان خود ارائه کرده و آن ها را در تجربه اقامتی لذت بخش در باکو یاری کند.

واحدهای اقامتی هتل


هتل گرین سیتی باکو در این بخش نیز به خوبی درخشیده چراکه توانسته است گستره وسیعی از گزینه های اقامتی، از سوئیت های لوکس ماه عسل و وی آی پی گرفته تا ویلاهای مجللی با چشم اندازی دیدنی را به خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت و گردشگران عرضه کند. خوب است بدانید که دکوراسیون خوش طرح و نقش ویلاهای این هتل چنان جذاب و تماشایی است که هر گردشگری را در همان نگاه اول شیفته خود می سازد و دل کندن از آن را در زمان تحویل دشوار. استفاده از رنگ هایی گرم در چیدمان دلربای واحدهای اقامتی دلباز هتل گرین سیتی باکو موجب گردیده که حس آرامش به میهمانان هتل منتقل گردد. همچنین بکارگیری از تجهیزات اقامتی مناسب و باکیفیتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مبلمانی شیک و راحت، کتری برقی، یخچال و سشوار باعث شده که این مکان به گزینه نخست گردشگرانی که برای تجربه اقامتی طولانی مدت، بلیت هواپیما باکو را خریداری می کنند، مبدل گردد.

موقعیت مکانی هتل


قرار گرفتن در مکانی خوش آب و هوا و زیبا را باید از دیگر مزایای بی شمار هتل گرین سیتی باکو دانست. از آنجایی که هتل گرین سیتی باکو تنها یک کیلومتر با ساحل دلفین باکو فاصله دارد، امکان دسترسی میهمانان هتل به ساحلی بسیار زیبا در اندک زمانی فراهم گشته است. همچنین موقعیت مکانی مطلوب هتل موجب شده که گردشگران قادر باشند در زمانی کوتاه به برخی از جاهای دیدنی باکو نظیر برج های شعله و موزه فرش آذربایجان دسترسی داشته باشند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل گرین سیتی باکو


فاصله هتل تا مسجد بی بی هیبت باکو: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان فلگ:‌ ۷.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آپلند: ۷.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا برج های شعله: ۷.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه فرش آذربایجان: ۷.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه ملی هنر جمهوری آذربایجان: ۷.۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است