search
menu

هتل Grand Hotel Europe Baku

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Hotel Europe Baku
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل گرند یوروپ باکو

درباره هتل Grand Hotel Europe Baku


گرند هتل یوروپ اولین هتل ۵ ستاره‌ای است که در سال ۱۹۹۷ در شهر باکو افتتاح شد که با چشم‌اندازهای زیبای خزر و امکانات پیشرفته‌اش چشم و دل گردشگران را تسخیر کرد. تجربه ۲۰ ساله هتل گرند یوروپ این هتل را به یکی از معتبرترین میزبانان شهر باکو تبدیل کرده است. برای کسانی که نزدیکی به ادارات و مراکز تجاری اولویت محسوب می‌شود، انتخاب هتل گرند یوروپ کاملا معقولانه خواهد بود. البته بخش تاریخی و میدان فواره‌ها و آزادی، همگی در فاصله‌ ۲ و ۳ کیلومتری هتل قرار دارند و با وجود سرویس رفت‌وآمد هتل، دسترسی به آن‌ها دردسری ندارد.

واحدهای اقامتی هتل


هتل گرند یوروپ باکو، از مهمانانش در ۹۶ اتاق مختلف میزبانی می‌کند که این اتاق‌ها در ۴ دسته طبقه‌بندی می‌شوند و اکثرشان بالکن دارند که از آنجا می‌توانید یک دل سیر دریای خزر را تماشا کنید. طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق‌ها کاملا لوکس است و مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، حمام و لوازم بهداشتی رایگان در فضای رنگین اتاق‌ها جای گرفته‌اند. خوش‌خواب‌های نرم هتل و اینترنت پرسرعتش از جمله مزیت‌هایی هستند که در نظرهای اکثر گردشگران به آن‌ها اشاره شده است.

امکانات رفاهی هتل


همچنین کیفیت غذاهای هتل Grand Hotel Europe Baku هم در کل شهر باکو کم‌نظیر است، رستوران گلدن خاویار “Golden Caviar” با منوی انتخابی و سلف سرویسش گلچینی از غذاهای خوشمزه محلی و بین‌المللی را سرو می‌کند. بعد از صرف وعده‌های غذایی هم می‌توانید به بار هتل سر بزنید و نوشیدنی‌های مورد علاقه‌تان را نوش جان کنید. هتل Grand Hotel Europe با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شما به شهر باکو است.
ضمنا سالن الیمپوس هتل یوروپ، بهشتی برای رفع خستگی‌های روزانه‌ خریداران بلیط هواپیما باکو است. سونا، اسپا، خدمات ماساژ، باشگاه مجهز این سالن سلایق هر مهمانی را پاسخگو هستند.

موقعیت مکانی هتل


در واقع خدمات عالی هتل لبخند رضایت را به لبانتان می‌آورد با قرار گیری هتل یوروپ در محله Sabayil بهترین انتخاب برای مهمانانی است که به قدم‌زدن در شهر، رستوران‌‌های متعدد و خیابان‌های تمیز علاقه‌مند هستند. فرودگاه بین‌المللی حیدر علی‌اف نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل Azcot Hotel است. که در مدت ۳۰ دقیقه رانندگی به هتل می‌رسید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل گرند یوروپ باکو


فاصله هتل تا برج های شعله باکو: ۴.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر باکو: ۵.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ گیاه شناسی مرکزی باکو: ۵.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف: ۶.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک هایلند باکو: ۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است