search
menu

هتل Giz Galasi Baku

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Giz Galasi Baku
امکانات و خدمات عمومی هتل گیز گالاسی باکو
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گیز گالاسی باکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Giz Galasi Baku


هتل گیز گالاسی یکی از هتل‌های سه ستاره‌ای است که برای اقامتی به‌یادماندنی و راحت در شهر تماشایی باکو، پایتخت آذربایجان بسیار ایده‌آل است. هتل گیز گالاسی باکو در موقعیت خوبی از شهر قرار دارد و به بسیاری از جاذبه‌های معروف گردشگری شهر زیبای باکو نزدیک است؛ که فرصتی عالی را فراهم کرده‌است تا به آسانی به تفریح و بازدید از جاهای دیدنی بروید و سفری دلپذیر را تجربه کنید. هتلGiz Galasi باکو در نزدیکی دریای خزر قرار گرفته‌است و می‌توانید در مدت زمانی کوتاه به کنار دریا برسید و اوقاتی خوش را داشته باشید. یکی از راه‌ها برای رسیدن به هتل گیز گالاسی، رزرو بلیط هواپیما ارزان است که به فرودگاه بین المللی حیدر علی‌اف باکو پرواز خواهید داشت و سپس از آنجا مسافتی حدود ۳۰ کیلومتر را با ماشین طی می‌کنید تا به هتل گیز گالاسی باکو برسید. در طول مدت زمانی که در شهر باکو و در هتل گیز گالاسی اقامت دارید، به خاطر داشته باشید که حتما از باغ فیلارمونیک باکو که سرشار از جذابیت و شگفتی است، بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل گیز گالاسی باکو


هتل لوکس گیز گالاسی از هتل‌های خوبی است که با دارا بودن امکانات و تجهیزاتی عالی، برای اقامتی راحت و با آسودگی خیال طراحی شده‌ است. هتل Giz Galasi Baku دارای لابی شیک و وسیع، رستورانی دنج، کافی شاپ، سالن کنفرانس و جلسات، فکس، فتوکپی، آسانسور، استخر سرپوشیده، ‌باشگاه ورزشی و سونا است. در هتل گیز گالاسی باکو به اینترنت رایگان که در تمام فضاهای هتل قابل استفاده است؛ و پارکینگ دسترسی دارید. خدمات متنوع هتل گیز گالاسی شامل پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، خدمات شاتل، نگهداری از چمدان، میز معرفی و فروش تور، فروش بلیط، تبدیل ارز، نگهداری از کودکان و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه و لباسشویی است. قابل ذکر است که در هتل گیز گالاسی ممنوعیتی برای به همراه داشتن حیوانات خانگی وجود ندارد. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل گیز گالاسی باکو استفاده کنید تا دغدغه‌ای برای رفت‌ و آمد نداشته باشید. کارکنان هتل Giz Galasi می‌توانند به راحتی با زبان انگلیسی، ترکی استانبولی و روسی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


هتل چهار طبقه گیز گالاسی باکو دارای ۱۰ اتاق و سوئیت مجلل است که هر کدام طراحی و چیدمانی چشم‌گیر و خاص دارند و برای اقامتی آسوده و خانوادگی مناسب هستند. اتاق‌هایی که در هتل Giz Galasi Baku قرار دارند شامل اتاق‌های دلوکس دو نفره با تخت دابل و اتاق‌های دلوکس دو نفره با تخت تویین هستند که نمای شهر را دارند. سوئیت‌های هتل گیز گالاسی هم دارای یک تخت دابل کینگ هستند که به همراه چشم‌اندازی دیدنی از دریا هستند.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و تجهیزات خوب و کاربردی داخل اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل گیز گالاسی باکو قرار دارند تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی آسوده داشته باشند. امکانات اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل گیز گالاسی که به آنها دسترسی دارید شامل مواردی هستند از قبیل یخچال، مینی ‌بار، تلویزیون، مبلمان، صندوق امانات، میز، صندلی، کتری برقی، حمام با دوش و وان، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، کمد لباس، دمپایی، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفا حریق. به خاطر داشته باشید که در فضای داخلی تمامی اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در استخر سرپوشیده هتل Giz Galasi باکو می‌توانید شنا کنید، اوقاتی خاطره‌انگیز و خوش را سپری کنید و خوش بگذرانید. همچنین امکان استفاده از وسایل ورزشی مجهزی را دارید تا شادابی و طراوت را به خود هدیه کنید. برای زدودن خستگی‌های روحی و جسمی اخیر خود حتما به سونا هتل گیز گالاسی هم سری بزنید.

رستوران هتل


هتل گیز گالاسی باکو رستورانی لوکس با فضایی دلنشین دارد که خوراک‌هایی متنوع را به سبک بین‌المللی و محلی عرضه می‌کند و می‌توانید به‌صورت منو در کنار دوستان، همکاران و یا خانواده خود خوراک‌هایی لذیذ را میل کنید و ساعاتی دلچسب را سپری کنید.

فاصله هتل گیز گالاسی باکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه دختر باکو: ۵ دقیقه پیاده روی
فاصله تا موزه فرش آذربایجان: ۱۵ دقیقه پیاده روی
فاصله تا پارک هایلند باکو: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج های شعله باکو: ۱۵ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است