search
menu

هتل Ganjali Plaza Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ganjali Plaza Hotel Baku
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل گنجعلی پلازا باکو

درباره هتل Ganjali Plaza Hotel Baku


هتل گنجعلی پلازا باکو یکی از هتل‌های ۴ستاره و مشهور مرکز باکو است. بهترین هتلی که در شهرهایی مانند باکو می‌توان یافت، هتل‌های مرکز شهر هستند که نه تنها به جاذبه‌های دیدنی شهر نزدیک‌اند بلکه با مراکز خرید، رستوران‌ها و کافه‌ها نیز فاصله کمی دارند؛ از جمله این هتل‌ها می‌توان به هتل چهار ستاره Ganjali Plaza اشاره کرد که در قلب باکو قرار دارد و فاصله کمی با شهر قدیمی و کاخ حیدر علی اف دارد.

واحدهای اقامتی هتل


هتل گنجعلی پلازا در مبلمان و دکوراسیون خود بیشتر به سبک کلاسیک تمایل نشان داده است. اتاق‌های این هتل با مبلمان و کف چوبی خود حالتی کلاسیک گرفته‌اند و با این مبلمان چوبی، استرس دنیای مدرن امروزی را از خریداران بلیط هواپیما باکو دور کرده و آرامش حاکم بر طبیعت را به آن‌ها هدیه می‌دهند.
از امکانات داخل این اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون ماهواره‌ای و حمام خصوصی اشاره کرد. صبحانه روزانه در هتل گنجعلی پلازا سرو می‌شود و بخش بار نیز با مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های دلچسب خود در خدمت میهمانان است. نکته جالب بخش بار نیز مبلمان چوبی آن است که با سایر بخش‌های هتل هماهنگ شده است.

امکانات رفاهی هتل


هتل گنجعلی پلازا باکو برای میهمانان اهل فضای مجازی و اهل ورزش خود نیز ارزش قایل شده و با در دسترس گذاشتن وای فای رایگان و ایجاد باشگاه ورزشی مجهز توانسته رضایت این دو گروه را نیز بدست آورد. همچنین این هتل با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست. چنان‌که با حیوان خانگی خود سفر می‌کنید و دوری از آن‌ها برایتان دشوار است، نگران نباشید؛ زیرا در هتل Ganjali Plaza Hotel Baku ورود حیوان خانگی آزاد و کاملا رایگان است.

موقعیت مکانی هتل


با قرار گیری هتل در محله Nasimi بهترین انتخاب برای مهمانانی است که به قدم‌زدن در شهر، رستوران و خیابان‌های تمیز علاقه‌مند هستند. فرودگاه بین‌المللی حیدر علی‌اف باکو نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل است که درمدت ۲۰ دقیقه به وسیله تاکسی به هتل می‌رسید. مسافران بسیاری این هتل را برای مسافرت‌های دونفره پیشنهاد ‌کرده ‌اند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل گنجعلی پلازا باکو


فاصله هتل تا میدان آزادی:‌ ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه هنر معاصر باکو: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه ملی تاریخ آذربایجان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان فواره: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر: ۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است