search
menu

هتل Diamond Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Diamond Hotel Baku
امکانات عمومی هتل دیاموند باکو
امکانات تفریحی هتل
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل دیاموند باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Diamond Hotel Baku


هتل چهار ستاره دیاموند در شهر باکو قرار دارد. این هتل در منطقه نظامی واقع‌شده است که به منطقه تجاری معروف است، همچنین با اقامت در این هتل به جاهای دیدنی و گردشگری دسترسی آسانی خواهید داشت، زیرا ایستگاه مترو در فاصله اندکی از هتل Diamond Hotel Baku قرار دارد و از این طریق می‌توانید به نقاط مختلف شهر بروید. شهر باکو مملو از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی است که هر گردشگری باید در هنگام سفر به این شهر زیبای تاریخی از آن‌ها بازدید کند. برخی از این جاهای دیدنی عبارت‌اند از سالن تئاتر و باله باکو، مرکز فرهنگی حیدر علی‌اف، برج دختر فرودگاه بین‌المللی حیدر علی‌اف نیز در فاصله ۱۷ کیلومتری از هتل قرار دارد و برای دسترسی به این فرودگاه می‌توانید از شاتل فرودگاهی بهره‌مند شوید.

امکانات عمومی هتل دیاموند باکو


در این هتل زیبا می‌توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید. همچنین پارکینگ مجموعه نیز دایر بوده تا مسافرانی که ماشین شخصی دارند از این پارکینگ استفاده کنند. بخش پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از مسافران استقبال می‌کنند. کارکنان در این مجموعه مجرب بوده و همگی با خوش‌رویی با مسافران برخورد می‌کنند. همچنین همگی به زبان‌های انگلیسی، ترکی استانبولی، روسی و آذربایجانی مسلط هستند که با مسافران ارتباط خوبی برقرار می‌کنند. برای دسترسی به طبقات مختلف هتل Diamond Hotel Baku می‌توانید سوار آسانسور شوید و برای آن دسته از مسافرانی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند اتاق موردنظرشان در هر طبقه انتخاب کنند. در لابی نیز خدماتی نظیر اتاق چمدان، خشک‌شویی و لباسشویی، خدمات باربری انجام می‌گیرد. با توجه به اینکه ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است، بنابراین مسافران در هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل باید به این موردتوجه داشته باشند. در لابی هتل دیاموند سالن زیبایی و آرایشی دایر شده است و مسافران در صورت نیاز می‌توانند به این سالن رفته و از خدمات زیبایی ارائه‌شده بهره‌مند شوند. یکی از مزیت‌های این هتل ارائه تورهای گردشگری به مسافران است و همچنین بلیط ورودی برخی از جاهای دیدنی را نیز می‌توانید از لابی هتل تهیه کنید. برای آن دسته از مسافرانی که جلسه کاری در باکو دارند، با خیال راحت می‌توانند به بخش بیزینس هتل بروند و درخواست برگزاری جلسه‌شان را داشته باشند.

امکانات تفریحی هتل


از میان امکانات تفریحی ارائه‌شده می‌توان به باشگاه بدن‌سازی مجهز اشاره کرد. همچنین بخش اسپای این هتل مجهز و تکمیل است و خدماتی نظیر ماساژ، سونا و جکوزی داغ در این قسمت از هتل Diamond Hotel Baku ارائه می‌شود. با کرایه اتومبیل نیز می‌توانید از جاهای دیدنی و گردشگری بازدید کنید.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


انواع واحدهای اقامتی در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل بیسیک، سوئيت خانواده، اتاق توئين سوپرییر، اتاق دوبل سوپرییر، اتاق تریپل سوپرییر، اتاق کینگ، اتاق دوبل استاندارد و اتاق توئين استاندارد و اتاق اکونومی. در اتاق‌های این مجموعه اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود. برای مسافران سیگاری محل مشخصی در نظر گرفته‌شده است تا مسافران دیگر اذیت نشوند. هتل دیاموند به دلیل دارا بودن امکاناتی روم سرویس می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز خوراکی و نوشیدنی موردنیازتان را سفارش دهید و در اتاقتان تحویل بگیرید. همه واحدهای اقامتی هتل Diamond Hotel Baku به‌طور مرتب نظافت می‌شوند. به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌های اتاق‌ها اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


روزتان را با صبحانه عالی در رستوران این هتل آغاز کنید که به صورت بوفه‌ای و سلف‌سرویس ارائه می‌شود. برای وعده‌های دیگر نیز می‌توانید به رستوران بروید و انواع غذاهای خوشمزه را سفارش دهید.

فاصله هتل دیاموند باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی‌اف: ۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ سعادت باکو: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا برج سوکار: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه دختر: ۸.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است