search
menu

هتل Continental Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Continental Hotel Baku
امکانات رفاهی هتل
واحدهای اقامتی هتل
رستوران هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل کنتینانتال باکو

درباره هتل Continental Hotel Baku


هتل کنتینانتال (Continental Hotel)، در شهر باکو و در نزدیکی مرکز فرهنگی حیدر علی اف و مرکز خرید گنجلیک واقع شده است. خدمات مهم و اصلی این هتل شامل بار، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، اینترنت وای فای رایگان و ایستگاه روزنامه که گردشگران و خریداران بلیط هواپیما باکو می‌توانند از آن‌ها استفاده کرده و بهره‌مند شوند.

امکانات رفاهی هتل


هتل کنتینانتال باکو با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست. همچنین هتل امکاناتی را برای افراد ناتوان و استفاده کنندگان از ویلچر تدارک دیده است تا آن‌هابتوانند همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه کنند.

واحدهای اقامتی هتل


تمامی اتاق‌های مهمان در هتل کنتینانتال باکو مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت به همراه کانال‌های ماهواره‌ای، کتری برقی، سرویس بهداشتی، سشوار و میز تحریر هستند. سرویس‌های بهداشتی خصوصی در تمام اتاق‌ها وجود دارند. صبحانه در هتل کنتینانتال باکو به دو صورت بوفه‌ای/سلف سرویس و کنتینانتال (شامل شیرینی، نان، مربا، قهوه و شربت آبلیمو) به مهمانان ارائه می‌شود.

رستوران هتل


رستوران هتل کنتینانتال باکو با تنوعی از غذاهای چینی، هندی، ایتالیایی، ترکی، محلی و بین‌المللی از مهمانانش پذیرایی می‌کند.از جمله مزیت‌های هتل Continental Hotel سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها و امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP است که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند. همچنین بعضی از اتاق‌ها برای خانواده‌هایی که دارای فرزند کوچک هستند، تخت کودک تعبیه شده است.

موقعیت مکانی هتل


این منطقه به مسیرهای دوچرخه‌سواری‌اش شهرت دارد و به همین دلیل مهمانانی که دوچرخه‌سواری را دوست دارند، می‌توانند دوچرخه کرایه کنند. همچنین امکان کرایه ماشین نیز در هتل Continental Hotel Baku باکو وجود دارد. موقعیت این هتل خوب است و با جاذبه‌های مهم و زیبای باکو از قبیل میدان آزادی و ورزشگاه المپیک باکو فاصله چندان زیادی ندارد. Ganjlik Mall در فاصله ۴.۷ کیلومتر از محل اقامت قرار دارد و تا ایستگاه مترو Gandzhlik حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل کنتینانتال باکو


فاصله هتل تا مرکز خرید باکو: ۵.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید آزور: ۶.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا سیرک ایالتی باکو: ۶.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان فواره: ۷.۴ کیلومتر




امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است