search
menu

هتل Consul Hotel Baku

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Consul Hotel Baku
خدمات هتل
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل کنسول باکو

درباره هتل Consul Hotel Baku


هتل کنسول (Consul Hotel)، در شهر باکو و مجاورت پارک آتاتورک قرار دارد. فاصله این هتل تا ایستگاه متروی گنجلیک به اندازه ۲ دقیقه پیاده‌روی است. این هتل با ارائه خدمات متنوع سعی در جلب رضایت خریداران بلیط هواپیما باکو دارد.

خدمات هتل


از جمله خدماتی که در هتل کنسول باکو ارائه می‌شوند شامل اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل و پذیرش ۲۴ ساعته هستند. پذیرش هتل به طور شبانه‌روزی با صبر و حوصله نیازهای مهمانان را پاسخ داده و خدماتی از قبیل خشکشویی، فاکس و فتوکپی را بنا به درخواست مهمانان انجام می‌دهد.همچنین، برای مهمانانی که درباره جاذبه‌های شهر هیچ اطلاعاتی ندارند و یا برنامه‌ریزی خاصی برای بازدید از آن‌ها انجام نداده‌اند، پذیرش هتل کنسول باکو با ارائه خدمات حمل‌ونقل، مهمانان را به تور شهرگردی و بازدید از جاذبه‌های زیبا و تاریخی شهر باکو می‌برد. تمامی اتاق‌های هتل کنسول باکو به صورت منحصر به فردی چیدمان شده‌اند و به سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون ماهواره‌ای، حوله، سرویس بهداشتی و دمپایی مجهز هستند.علاوه بر این، دو تشک بزرگ اضافی و رایگان در هر اتاق وجود دارد.

امکانات رفاهی هتل


مهمانان می‌توانند انواع غذاهای لذیذ اروپایی و محلی آذربایجان را در رستوران هتل Consul Hotel Baku امتحان کرده و لذت ببرند. صبحانه نیز هر صبح در همین رستوران برای مهمانان آماده و سرو می‌شود. یکی از مزیت‌های هتل Consul Hotel، سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها و امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP است که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند.

موقعیت مکانی هتل


این هتل در موقعیت بسیار خوبی از شهر قرار دارد و مهمانان می‌توانند با پیاده‌روی چند دقیقه‌ای به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی شهر دسترسی داشته باشند. برای رفتن به پارک گنجلیک و مرکز خرید گنجلیک باکو تنها ۲ دقیقه پیاده‌روی از هتل کنسول لازم است. برای رفتن به باغ وحش باکو و ورزشگاه توفیق بهراموف باکو کافی است تا مهمانان از هتل کنسول ۷ دقیقه پیاده‌روی کنند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل کنسول باکو


فاصله هتل تا میدان فواره: ۵.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر باکو: ۶.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک سابیر: ۷.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه فرش آذربایجان: ۸.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی حیدر علی اف:‌ ۱۸.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است