search
menu

هتل Chirag Plaza Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Chirag Plaza Hotel Baku
امکانات عمومی هتل چیراگ پلازا باکو
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل چیراگ پلازا باکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Chirag Plaza Hotel Baku


هتل چیراگ پلازا باکو هتلی چهار ستاره در شهر باکو است که رضایت خاطر مسافران بسیاری را به خود جلب کرده‌است. شهر باکو با داشتن برج‌های بلند و مدرن همواره مقصد گردشگران بیشماری بوده‌است و شما می‌توانید از جاهای دیدنی باکو مانند: موزه‌های باکو، کاخ سعادت باکو، قلعه دختر باکو، پارک هایلند باکو، برج‌های شعله باکو و ... دیدن فرمایید. این هتل طوری طراحی شده‌است که دارای ۱۶ طبقه و حدود ۴۲ اتاق است که مساحت آن ۱۶ هزار متر مربع است. ساختمان این هتل دارای دفاتر اداری و بخش‌های مربوط به هتل است. هتل Chirag Plaza Hotel Bakuدر منطقه تجاری باکو در خیابان تفلیس واقع شده است. این هتل چند طبقه اتاق‌های مدرن و شیک با سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، لوازم چای/قهوه، گاوصندوق و لپ تاپ ارائه می‌دهد. ساکنین هتل می توانند از صبحانه بسیار کامل در لابی بزرگ و با طراحی بسیار زیبای لابی لذت ببرند. جدا از واحدهای راحت و مدرن، هتل به دلیل داشتن فضای بسیار شیک و صمیمی این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که ذهن، جسم و روح خود را آرام کنید. اگر شما از آن دسته از گردشگرانی هستید که با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به این شهر سفر می‌کنید می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی هتل برای رفت و آمد آسان خود استفاده کنید. در ادامه امکانات هتل با جزئیات بیشتری بیان می‌شود.

امکانات عمومی هتل چیراگ پلازا باکو


هتل از امکانات متنوع و متعددی برخوردار است. شما برای اتصال به خدمات اینترنتی هیچ نگرانی نخواهید داشت زیرا هتل این امکان را برای شما فراهم آورده‌است که در تمام بخش‌های آن به اینترنت رایگان متصل شوید و بتوانید به راحتی کارهای اینترنتی خود را انجام دهید. با اقامت و رزرو این مکان می‌توانید از پارکینگ آن به راحتی استفاده کنید ولی بهتر است از قبل آن را رزرو کنید. همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد هتل دارای خدمات شاتل فرودگاهی است و با پرداخت هزینه مجزای آن می‌توانید از آن استفاده کنید.
دستگاه خود پرداز در هتل وجود دارد تا در صورت نداشتن پول نقد هیچ نگرانی نداشته‌باشید. خدمات دربانی و پذیرش ۲۴ ساعته از عوامل دیگری است که برای این هتل در نظر گرفته شده‌است. می‌توانید در صورت نیاز از اتو، لاندری و خشکشویی نیز استفاده کنید، البته این امکانات نیاز به پرداخت هزینه اضافی و مخصوص به خود را دارند. در فضاهای مشترک، هتل مجهز به دوربین مدار بسته است تا از لحاظ امنیتی مسافران خاطر جمع باشند. کپسول‌های آتش نشانی در جای جای هتل قرار دارند تا در صورت بروز آتش سوزی به موقع بتوانید آن را خاموش کنید. اگر می‌خواهید لوازم و مدارک با ارزشتان را با خود حمل نکنید، بهتر است آن را به هتل بسپارید تا در صندوق امانات آن را برای شما نگه دارند. در صورت نیاز به فکس و فتوکپی می‌توانید آن را از پذیرش بخواهید تا شما را برای داشتن این خدمات راهنمایی کنند. آذری، ترکی، انگلیسی و روسی زبان‌هایی هستند که کارکنان هتل به آن تسلط دارند. تهویه مطبوع در تمام بخش‌های هتل Chirag Plaza Hotel Baku وجود دارد و وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز در ساختمان هتل وجود دارد. مهمانان معلول نیز به راحتی می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند زیرا امکانات خاص برای اقامت آن‌ها در نظر گرفته شده‌است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بسیار خوب و هوشمندانه طراحی شده‌اند. رنگ تمام اتاق‌ها و دکوراسیون آن طوری است بسیار آرامش بخش است. چراغ خواب‌هایی در کنار تخت‌ها قرار داده شده‌است که میزان نور مورد نیاز را می‌توان توسط آن‌ها تنظیم کرد. اتاق‌ها به دو بخش نشیمن و اتاق خواب تقسیم شده‌اند. هر واحد دارای حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون و امکان اتصال رایگان به اینترنت را نیز دارند. اتاق‌هایی که در هتل Chirag Plaza Hotel Baku می‌توانید رزرو کنید شامل:
• اتاق دو نفره دابل دلوکس
• سوئیت جونیور
• سوئیت اکزگیوتیو

رستوران هتل


رستوران هتل یک رستوران بسیار شیک و مجهز است که انواع مختلفی از غذاها در هر سه وعده غذایی در آن سرو می‌شود. علاوه بر غذا انواع مختلف نوشیدنی‌ها را نیز می‌توانید در منوی آن داشته باشید.

فاصله هتل چیراگ پلازا باکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان آزادی باکو: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا برج‌های شعله باکو: ۴ کیلومتر
فاصله تا موزه فرش باکو: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک آپ لند: ۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است