search
menu

هتل Central Park Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Central Park Hotel Baku
واحدهای اقامتی هتل
رستوران هتل
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل سنترال پارک باکو

درباره هتل Central Park Hotel Baku


هتل سنترال پارک باکو از هتل‌های ۴ستاره شهر باکو در جمهوری آذربایجان است که در مرکز این شهر تاریخی قرار گرفته است. هتلی که هم نزدیک به مراکز خرید باشد و هم فاصله کمی با جاذبه‌های شهر داشته باشد، امتیاز موقعیت برتر را نسبت به سایر هتل‌ها، نصیب خود کرده است و هتل چهار ستاره Central Park دارای این امتیاز برتر است. فاصله این هتل با جاذبه‌هایی مانند میدان فواره‌ها (فانتین) و فروشگاه‌ها و بوتیک‌های خیابان نظامی بسیار کم است به طوری که خریداران بلیط هواپیما باکو تنها با ۵ دقیقه پیاده‌روی به این مراکز و جاذبه‌ها دسترسی خواهند داشت.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌های هتل سنترال پارک با تنوع رنگی که در مبلمان و دکوراسیون خود دارند، کسالت و خستگی روزمره را از میهمانان دور کرده و به جای آن حس نشاط را در آن‌ها تقویت می‌کنند. این اتاق‌ها به تلویزیون تخت ماهواره‌ای، تهویه مطبوع و حمام مجهزاند.

رستوران هتل


رستوران ماکارونی در بام Central Park Hotel Baku قرار دارد و با چشم‌انداز زیبایی از دریای خزر به یکی از محبوب‌ترین بخش‌های هتل سنترال پارک باکو تبدیل شده است.

امکانات رفاهی هتل


برای میهمانانی که فضای مجازی بخش اعظم زندگی‌شان را تشکیل می‌دهد، وای فای رایگان در دسترس‌شان قرار داده شده همچنین برای ورزشکاران نیز باشگاهی مجهز در نظر گرفته شده تا از برنامه ورزشی خود عقب نمانند. از سایر امکانات هتل می‌توان به سونا، صندوق امانات، آسانسور، اتاق خانواده، دستگاه واکس و برق انداختن کفش و پذیرش بیست و چهار ساعته آن اشاره کرد. اسنک و نوشیدنی در کافه موندو (Mondo) سرو می‌شود.
همچنین اسکار بار کوکتل‌های لذیذ به همراه منظره‌ای زیبا از شهر باکو به مهمانانش هدیه می‌دهد.

موقعیت مکانی هتل


ایستگاه مرکزی قطار باکو تنها در ۵۰۰ متری هتل قرار دارد که امکان دسترسی سریع و آسان به تمام نقاط شهری را برای مهمانانش فراهم کرده‌است. با قرار گیری هتل در محله Nasimi بهترین انتخاب برای مهمانانی است که به رستوران‌ها و قدم‌زدن در خیابان‌های تمیز شهر باکو علاقه‌مند هستند. در فاصله نه چندان دور می‌توانید شاهد دریای زیبای کاسپین یا همان دریای خزر باشید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل سنترال پارک باکو


فاصله هتل تا کاخ حیدر علی اف: ۲ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل تا میدان فواره: ۱۵ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل تا مرکز خرید مال ۲۸:‌۹ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل تا موزه نظامی: ۱۷ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل تا پارک سابیر: ۱۹ دقیقه پیاده روی
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است