search
menu

هتل Bosfor Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bosfor Hotel Baku
امکانات عمومی هتل بسفر باکو
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بسفر باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bosfor Hotel Baku


هتل بسفر در شهر باکو واقع‌شده است. این هتل ۴ ستاره بوده و برای اقامت یکی از گزینه‌های مناسب به شمار می‌رود، همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود تا جاذبه‌های دیدنی و گردشگری در شهر باکو فاصله اندکی دارد که بازدید از آن‌ها را برای مسافران آسان می‌کند. با توجه به اینکه تا مرکز خرید گنجلیک حدوداً ۱.۵ کیلومتر فاصله دارد، بدین ترتیب برای طرفداران خرید یکی از گزینه‌های بسیار مناسب به شمار می‌رود. همچنین مرکز فرهنگی حیدر علی اف نیز با ۱.۹ کیلومتر فاصله و میدان آزادی با ۴.۳ کیلومتر فاصله از هتل Bosfor Hotel Baku واقع‌شده‌اند. همچنین می‌توانید از برج سوکار، آتشکده باکو، موزه‌های باکو به‌راحتی بازدید کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق‌های خانواده، باشگاه بدن‌سازی، اتاق‌های ضد سیگاری و رستوران اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل بسفر باکو


در لابی می‌توانید از خدمات باربری و صرافی برای تبدیل ارز بهره‌مند شوید. علاوه بر آن در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته از مهمانان استقبال می‌کنند و خدماتی مانند روم سرویس نیز در این هتل دایر شده است. از نکات موردتوجه در این هتل غیرقابل‌دسترس بودن اینترنت است، بدین‌جهت باید در هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل از این موضوع اطلاع داشته باشید تا با خرید سیم‌کارت کشور آذربایجان از اینترنت آن بهره‌مند شوید. پارکینگ عمومی نیز به‌صورت رایگان در نزدیکی این هتل واقع‌شده است و بدون نیاز به رزرو قبلی می‌توانید از این محوطه استفاده کنید. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در قسمت شستشوی این هتل انجام می‌گیرند و در صورت لزوم می‌توانید از خدماتی مانند فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. اتاق چمدان موجود در لابی هتل Bosfor Hotel Baku مخصوص نگهداری از وسایل و چمدان‌های مسافران است. همه پرسنل در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی تلاش می‌کند و همگی به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید. برای گشت‌وگذار نیز می‌توانید از لابی هتل بسفر اتومبیل کرایه کنید. لازم به ذکر است که در مینی مارکت موجود در لابی این هتل انواع مواد غذایی و لوازم موردنیاز را برای مسافران فراهم کرده‌اند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد که به دستگاه‌های روز دنیا مجهز شده است، همچنین حمام عمومی همراه با سونا در این هتل دایر شده‌اند که می‌توانید با پرداخت هزینه مجزا از این خدمات بهره‌مند شوید. مرکز سلامتی و اسپا نیز شامل هزینه جداگانه بوده و انواع ماساژ را برای مسافران ارائه می‌دهند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل استاندارد، اتاق دوبل دلوکس، اتاق توئین دلوکس، اتاق تریپل دلوکس و سوئیت دوخوابه. از تمامی اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر را تماشا کنید. هتل بسفر اتاق‌های متنوعی دارد که در هر یک از اتاق‌های هتل Bosfor Hotel Baku می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا، فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه‌های کابلی، گاوصندوق و حمام اختصاصی بهره‌مند شوید. همچنین همه اتاق‌ها شامل تختخواب‌های استاندارد با حوله و ملافه‌های تمیز هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز غذاخوری، وسایل شستشو، میز کار و بالکن. بر اساس قوانین ارائه‌شده در این هتل مسافران اجازه استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها را ندارند.

رستوران هتل


در رستوران موجود در داخل هتل بسفر می‌توانید وعده صبحانه را به‌صورت سلف‌سرویس و همه‌روزه سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل بسفر باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد تازه پیر: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه دختر: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر آذربایجان: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا برج‌های شعله: ۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است