search
menu

هتل Baku inn Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Baku inn Hotel
امکانات عمومی هتل باکو این
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل باکو این تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Baku inn Hotel


هتل باکو این به عنوان هتل ۴ ستاره در مرکز شهر باکو واقع شده است و با توجه به موقعیت مکانی مناسب خود در میان گردشگران محبوبیت خاصی دارد. باکو به عنوان شهری تاریخی و مدرن شامل دیدنی های زیادی است و به دلیل نزدیکی به کشورمان مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد، بدین جهت انتخاب هتل در چنین شهری مهم است، بی شک مطمئن باشید با انتخاب هتل باکو این اقامتی خوش و به یاد ماندنی در انتظار شماست. پس اگر در هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی به دنبال اقامتی دلنشین توام با آرامش در این شهر زیبا هستید، بی شک Baku inn Hotel می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. این هتل با ارائه امکانات رفاهی عالی برایتان اقامتی لذت بخش فراهم می کند. این هتل ۷ طبقه از سال ۲۰۱۲ شروع به فعالیت نموده است و خدمات و امکانات مطلوبی به میهمانان ارائه می دهد. فاصله هتل باکو این تا فرودگاه حدودا ۲۰ کیلومتر است که به وسیله شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی خواهید داشت. این هتل به دلیل نزدیکی به میدان عباس باکو دسترسی آسانی به جاذبه های گردشگری شهر دارد.

امکانات عمومی هتل باکو این


این هتل زیبا دارای امکاناتی نظیر رستوران ۲۴ ساعته و اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل است. در صورت سفرکاری نیز با اقامت در Baku inn Hotel امکاناتی نظیر برگزاری جلسات و کنفرانس ها در مرکز بیزینس دایر است. قسمت پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمت رسانی به مسافران است. در لابی نیز بخش های نظیر اتاق چمدان، تبدیل ارز، میز تور و خدمات رزرو بلیط هواپیما دایر هستند. در فضای بیرونی هتل به باغ دسترسی خواهید داشت و از منظره بی نظیر لذت خواهید برد. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند. در هنگام اقامت در Baku inn Hotel اجازه بردن حیوانات خانگی به همراه خود ندارید. پرسنل این هتل همواره در حال تلاش برای کسب رضایتمندی میهمانان هستند و از هیچ فعالیتی در این زمینه دریغ نمی کنند، همچنین همگی به زبان های انگلیسی، آذربایجانی و روسی صحبت می کنند. در هتل باکو این پارکینگ رایگان فراهم شده است و در واقع برای مسافرانی مناسب است که با ماشین شخصی سفر می کنند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل می توان به سالن ورزشی و تنیس روی میز اشاره کرد، همچنین بعد از یک روز پرمشغله برای به آرامش رسیدن و ریلکس کردن می توانید از خدمات سونا و ماساژ استفاده کنید و آرامشی فوق العاده تمام وجودتان را فرا بگیرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در این هتل زیبا ۴۲ اتاق و سوئيت وجود دارند که همگی بزرگ و دلباز هستند. انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق سینگل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، سوئیت جونیور، سوئيت اکسکیوتیو. اتاق ها همه روزه نظافت می شوند و به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند، همچنین همگی مجهز به امکانات خوبی هستند، مانند تلویزیون، فضای نشیمن، یخچال، مینی بار، میز کار، سیستم سرمایشی و گرمایشی و گاوصندوق. در همه اتاق های این هتل سیستم تهویه مطبوع دایر گردیده است و برایتان اقامتی دلنشین فراهم می کنند.
حمام های اختصاصی موجود در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، وان، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی و آرایشی، حوله و سشوار هستند. توجه داشته باشید که در داخل اتاق های Baku inn Hotel اجازه استعمال سیگار ندارید. لازم به ذکر است اقامت برای کودکان زیر ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان است و همچنین برای نفر اضافی در داخل اتاق ها ظرفیت خالی وجود ندارد. در اکثر اتاق ها یک بالکن اختصاصی وجود دارد که چشم انداز بی نظیری از شهر را تماشا خواهید کرد.

رستوران هتل


رستوران این هتل Sky Seven نام دارد و خدماتی در حد استانداردهای جهانی ارائه می دهد. در این رستوران، صبحانه به صورت سلف سرویس ارائه می دهد، همچنین برای وعده های ناهار و شام نیز طیف گسترده ای از وعده های غذایی اروپایی و آذربایجانی محلی سرو می شوند. همچنین نوشیدنی های متنوعی در بار لابی Baku inn Hotel سرو می شوند.

فاصله هتل باکو این تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز فرهنگی هنری حیدر علی اف: ۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه دختر: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیم باکو (ایچری شهر): ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا برج های شعله باکو: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ فیلارمونیک: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر مدرن باکو: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا برج سوکار: ۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل باکو: ۱۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است