search
menu

هتل Austin Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Austin Hotel Baku
امکانات عمومی هتل آستین باکو
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آستین باکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Austin Hotel Baku


هتل آستین باکو هتل چهاره‌ای است که در شهر باکو قرار گرفته‌است و از امکانات و موقعیت خوبی برخوردار است. واحدهای اقامتی هتل طوری طراحی شده‌اند که همه آنها دارای پنجره و چشم انداز به شهر است. در ادامه بیشتر در رابطه با امکانات آن توضیح داده خواهدشد، ولی بهتر است در همین ابتدا بدانید که این هتل آسانسور ندارد، به همین دلیل بهتر است در صورت مشکل با این امر اتاق خود را در طبقات پایین‌تر بگیرید. این هتل با دارا بودن ۳۱ اتاق و داشتن چهار ستاره هتلی مناسب برای اقامت شما است. در کنار اقامت راحت می‌توانید از جاهای دیدنی باکو مانند: قلعه دختر، برج‌های شعله، پارک مفاخر باکو، موزه ادبیات نظامی گنجوی و ... دیدن فرمایید. سرویس شاتل فرودگاهی نیز هتل Austin Hotel Baku برای مسافران در نظر گرفته‌شده‌است تا در صورت رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید.

امکانات عمومی هتل آستین باکو


هتل یکسری امکانات ضروری و تفریحی بسیار را خوب را فراهم کرده‌است که در این بخش به آنها پرداخته خواهد‌شد. از جمله مهم‌ترین امکانات این هتل اینترنت رایگان در تمام بخش‌های هتل و امکان دسترسی به آن بصورت رایگان است و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. اتوبوس‌هایی برای رفت و آمد مسافران در نظر گرفته شده تا در صورت نیاز به بخش‌های مختلف شهر بروند که البته هزینه اسنفاده از آن‌ها نیز بصورت مجزا محاسبه می‌شود. انبار چمدان و وجود پذیرش ۲۴ ساعته برای مسافران می‌تواند کاربردی و مهم باشد. نظافت روزانه در هتل انجام می‌شود و در صورت نیاز می‌توانید از خدمات لاندری، خشکشویی و اتو نیز استفاده کنید. کپسول آتش نشانی در بخش‌های مختلف نصب شده‌است تا در صورت بروز هر آتش سوزی احتمالی از آن استفاده کنید. دوربین‌های مدار بسته در بخش‌های عمومی هتل Austin Hotel Baku نصب شده‌است تا خیال شما از جانب امنیت جانی و مالی راحت باشد. صندوق امانات نیز جز امکانات هتل در نظر گرفته شده‌است تا در صورت نیاز با خیال راحت از آن استفاده کنید. تهویه مطبوع و وجود امکانات مورد نیاز برای سرمایش و گرمایش هتل از موارد دیگری است که برای آسایش هر چه بهتر مسافران آماده شده‌است. یک بخش لابی مانند در این هتل وجود دارد که سالن استراحت مشترک است و مسافران می‌توانند در کنار هم تلویزیون تماشا کنند. در صورت خرید بلیط هواپیما و سفر هوایی به شهر باکو خیالتان از بابت رفت و آمد بین فرودگاه و هتل راحت باشد، زیرا به راحتی می‌توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنید. داخل هتل یک استخر سرپوشیده وجود دارد که در تمام فصول سال می‌توانید از آن استفاده کنید. فیتنس، اسپا، ماساژ و سونا نیز از سایر مواردی هستند که برای آسایش شما در نظر گرفته شده‌است. آذری، انگلیسی، روسی و ترکی زبان‌هایی هستند که کارکنان هتل به آن تسلط دارند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل دارای چیدمان بسیار مناسبی هستند. اینترنت رایگان در تمام واحدها وجود دارد. چراغ خواب، تلویزیون، کولر، میز و صندلی و آیینه از وسایل اتاق‌ها هستند و شما به راحتی می‌توانید با وجود تمامی این امکانات مورد نیاز اقامت راحتی را تجربه کنید. واحدها دارای امکانات بهداشتی مورد نیاز مانند حمام و سرویس بهداشتی نیز هستند. انواع اتاق‌های هتل Austin Hotel Baku که می‌توانید اجاره کنید شامل:
• اتاق دو نفره دبل با بالکن
• اتاق توئین با بالکن
• اتاق دو نفره استاندارد
• اتاق دو نفره دلوکس
• اتاق دلوکس با بالکن
• سوئیت جونیور با بالکن
• سوئیت کینگ با بالکن

رستوران هتل


برای تامین وعده‌های غذایی خود می‌توانید از رستوران هتل استفاده کنید تا در محیطی تمیز و آرام در کنار همراهانتان غذای خود را میل کنید.

فاصله هتل آستین باکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج دختر باکو: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد تازا پیر: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه دولتی هنر آذربایجان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج‌های شعله باکو: ۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است