search
menu

هتل Anatolia Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Anatolia Hotel Baku
امکانات هتل آناتولیا باکو
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آناتولیا باکو

درباره هتل Anatolia Hotel Baku


هتل آناتولیا باکو را باید اقامتگاهی همه فن حریف دانست؛ هتلی چهار ستاره و با امکاناتی فراوان که در طول یک دهه فعالیت خود توانسته رضایت گردشگران و خریداران بلیط هواپیما باکو را جلب و سقف انتظاراتشان را از هتل های مشابه دوچندان کند. این هتل خوش منظره که در مکانی خوش آب و هوا و در نزدیکی برخی از جاذبه های گردشگری باکو واقع شده، از ۵۰ واحد اقامتی دلباز و نورگیر برخوردار بوده و قادر است اقامتی لذت بخش توام با آرامش را در شهر دیدنی باکو برای میهمانان خود رقم بزند.

امکانات هتل آناتولیا باکو


وجود امکانات متعدد در هتل آناتولیا باکو سبب شده که رفاه حداکثری میهمانان تامین گردد. پارکینگ رایگان هتل این امکان را برای خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت بوجود آورده که بدون داشتن هیچ دغدغه ای از پارک خودروی خود، اقامتی آسوده را در این مکان تجربه کنند. اینترنت وایفای پرسرعت، آسانسور، تهویه مطبوع، نوشگاه، محوطه استعمال دخانیات، اتاق کنفرانس و ملاقات و کافی شاپ از دیگر امکاناتی است که هتل Anatolia Hotel به میهمانان خود ارائه می کند. ناگفته نماند که رستوران باکیفیتی به نام تراس (Teras Restaurant) در این هتل برای صرف غذای میهمانان تعبیه شده تا میهمانان از بابت خورد و خوراک نیز هیچ نگرانی نداشته و از یافتن رستورانی خوب در نزدیکی هتل بی نیاز باشند.

خدمات هتل


علاوه بر امکانات یاد شده، هتل Anatolia Hotel Baku قادر است خدماتی از جمله خانه داری، پذیرش شبانه روزی، خرید بلیط هواپیما، برگزاری تورهای گردشگری، حمل بار و بنه، خشکشویی، لباسشویی و پذیرایی را به خریداران بلیت هواپیما باکو ارائه دهد و آن ها را در تجربه لحظاتی خوش و ثبت خاطراتی بیادماندنی در شهر دیدنی بانکو همراهی کند.

واحدهای اقامتی هتل


همان طور که پیش تر نیز ذکر گردید، وجود ۵۰ واحد اقامتی در هتل آناتولیا باکو خیال میهمانان را از بابت یافتن اتاقی مناسب آسوده کرده است. گرچه این هتل در سال ۲۰۰۹ تاسیس شده، اما بدلیل بازسازی که به تازگی در آن صورت گرفته، واحدهای اقامتی آن در شرایط بسیار مطلوبی بسر می برند و به خوبی برای اقامت میهمانان بهینه شده اند. گفتنی است که واحدهای اقامتی هتل آناتولیا باکو از فضایی وسیع و نورپردازی مناسبی بهره می برند و به خوبی با اسباب و وسایل اقامتی مدرن تزئین شده اند. وجود پنکه سقفی و سیستم تهویه مطبوع مناسب موجب شده که میهمانان بر کنترل دمای اتاق تسلط داشته باشند و در هر فصلی از سال نیز اتاق خود را با دمایی دلخواه تنظیم کنند. ناگفته نماند که دیوارهای هر واحد اقامتی با عایق صوتی مجهز شده تا سکوت کامل برای آسایش میهمانان در هر اتاق حکمفرما شود.

امکانات واحدهای اقامتی هتل


تمامی واحد اقامتی هتل آناتولیا باکو از دکوراسیونی جذاب و محیطی دلنشین بهره مند بوده و با تجهیزاتی از قبیل: تلویزیون، مبلمانی شیک و مجلل، تخت خواب هایی راحت، سشوار، میز تحریر، دراور و ... چیدمان شده اند. ناگفته نماند که کلیه وسایل بهداشتی و استحمام در این هتل گنجانده شده تا میهمانان مجبور نباشند چمدان خود را با همراه داشتن وسایلی از قبیل شامپو و حوله سنگین کنند.

موقعیت مکانی هتل


بدلیل برخورداری از موقعیت مکانی بسیار مناسب هتل Anatolia Baku، امکان گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی باکو برای میهمانان فراهم گردیده است. دسترسی به اماکن فرهنگی و تفریحی نظیر مرکز فرهنگی حیدر علی اف باکو و آکادمی ملی اپرا و تئاتر باله آذربایجان در اندک زمانی امکان پذیر شده و دستیابی به دیگر جاهای دیدنی باکو به لطف وجود ایستگاه مترو در نزدیکی هتل فراهم گشته است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آناتولیا باکو


فاصله هتل تا کاخ حیدر علی اف: ۴.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا آکادمی ملی اپرا و تئاتر باله آذربایجان: ۴.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان فانتین: ‌۵.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه ادبیات نظامی گنجوی: ۷.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه فرش باکو: ‌۸.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است