search
menu

هتل Ammar Grand Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ammar Grand Hotel Baku
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن نزدیک به هتل عمار گرند باکو

درباره هتل Ammar Grand Hotel Baku


هتل عمار گرند باکو از هتل‌های ۴ ستاره شهر باکو است. اگر روزی بلیط هواپیما باکو خردید و گذرتان به پایتخت زیبا و چشم نواز کشور آذربایجان بیفتد، شک نکنید که هتل عمار گرند باکو شما را در آنجا به حیرت وا می‌دارد.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌هایی که Ammar Grand Hotel در خود جای داده دارای امکاناتی از قبیل کمد، میز تحریر، حمام اختصاصی و تلویزیون صفحه تخت هستند. فضای کلی این اتاق‌ها بسیار دنج و آرامش بخش بوده و مهمانان را کاملا مجذوب خود می‌کند.

امکانات رفاهی هتل


جالب است بدانید که اتاق شما مکانی است که هر روز صبح، صبحانه‌ای لذیذ در آن برایتان سرو می‌شود. نوش جان کردن این صبحانه، چنان انرژی فراوانی به رگ و خون شما تزریق خواهد کرد که تا شب احساس خستگی نخواهید داشت. البته در طول روز، رستوران هتل عمار گرند باکو با غذاهای محلی بی نظیری این انرژی را دائما به بالاترین حد ممکن خواهد رساند.
اگر هیچ یک از این گزینه‌ها نتوانستند نظر شما را جلب کنند، کافی شاپ هتل عمار گرند باکو گزینه دیگرتان خواهد بود. کافی شاپی با فضای با صفا و خوردنی‌های دلچسب که اکثرا مهمانان اوقاتی زیادی از اقامت خود را در آن سپری می‌کنند. مثل بسیاری از اقامتگاه‌ها، هتل عمار گرند باکو نیز چندین سرویس رایگان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. برای مثال استفاده از اینترنت بی سیم هتل کاملا رایگان و آزاد است.
همچنین شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای خودرو خودتان را در پارکینگ هتل عمار گرند باکو پارک نمایید. نظاف روزانه و سرویس اتو در هتل عمار گرند مجانی ارائه می‌شوند. در همین حال، برخورداری از برخی سرویس‌های ارائه شده در هتل عمار گرند باکو نیز ملزم به پرداخت هزینه‌های مختصری است. از آن جمله سرویس‌ها می‌توان به خشکشویی، اتو و حمل و نقل به فرودگاه برای مسافرانی که بلیط هواپیما دارند اشاره کرد.
هتل Ammar Grand Hotel Baku برای تامین امنیت مهمانان خود تدابیر بسیار خوبی از هر لحاظ اندیشیده است. در این راستا، هتل مد نظر صندوق امانات بسیار خوبی در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. همچنین هتل عمار گرند باکو دارای نگهبان ۲۴ ساعته است. جالب است بدانید که زنگ هشدار دود و کپسول آتشنشانی نیز برای مقابله با آتش سوزی احتمالی در تمامی نقاط هتل عمار گرند باکو نصب گردیده‌اند.

موقعیت مکانی هتل


معمولا یکی از دغدغه‌های اصلی گردشگران باکو، دسترسی به نقاط مختلف این شهر است. از این رو، هتل عمار گرند باکو سرویس کرایه خودرو را به راه انداخته تا شما در نهایت رفاه و آسایش شهر باکو را مورد بازدید خود قرار دهید. البته ناگفته نماند که موقعیت مکانی خود هتل به قدری خوب است که چندین مکان پربازدید شهر را با پای پیاده هم حتی می‌توان در دسترس خود قرار داد.
البته اگر برای بازدید از شهر باکو به این پایتخت آذربایجان سفر نکرده و اهداف دیگری برای سفر خود داشته باشید، باز هم هتل عمار گرند باکو نقش پر رنگی در مسافرتتان ایفا خواهد کرد. مثلا، آنهایی که اهداف تجاری دارند می‌توانند از امکانات متنوع این اقامتگاه از جمله دستگاه‌های فکس و فتوکپی استفاده نمایند. همه این مواردی که ذکر شد تنها گوشه‌ای از مزایای هتل عمار گرند باکو به حساب می‌آیند.
نکته آخر که اشاره به آن خالی از لطف نیست این است که شما می‌توانید به یکی از چهار زبان روسی، ترکی، آذربایجانی و انگلیسی با کارکنان هتل عمار گرند صحبت نمایید. در کل، یافتن اقامتگاهی که بتواند امکانات متعددی مثل هتل عمار گرند باکو را ارائه دهد و در عین حال، هزینه گزافی برای اقامت از مهمانانش طلب نکند بسیار دشوار است. بنابراین، اگر شانس با شما یار بود و توانستید اتاقی خالی در هتل عمار گرند باکو پیدا کنید، حتما فرصت را مغتنم بشمارید.

اماکن نزدیک به هتل عمار گرند باکو


فاصله هتل عمار گرند باکو تا مرکز خرید مترو پارک: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله هتل عمار گرند باکو تا یاشیل بازار: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله هتل عمار گرند باکو تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف: ۲ کیلومتر
فاصله هتل عمار گرند باکو تا میدان آزادی: ۴ کیلومتر
فاصله هتل عمار گرند باکو تا میدان چشمه: ۵٫۳ کیلومتر
فاصله هتل عمار گرند باکو تا برج مایدن: ۵٫۸ کیلومتر
فاصله هتل عمار گرند باکو تا کاخ شیروان شاه: ۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است