search
menu

هتل Alfa Hotel & Hostel Baku

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Alfa Hotel & Hostel Baku
امکانات عمومی هتل آلفا اند هاستل باکو
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آلفا اند هاستل باکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Alfa Hotel & Hostel Baku


هتل آلفا اند هاستل به عنوان هتلی ۲ ستاره در فاصله ۴ کیلومتری از مرکز شهر باکو و در فاصله اندکی از میدان آزادی شهر باکو واقع شده است. این هتل به دلیل نزدیکی به چندین جاذبه دیدنی شهر مورد توجه مسافران زیادی قرار می گیرد. با اقامت در Alfa Hotel & Hostel علاوه بر بازدید از جاذبه های دیدنی می توانید به چندین مرکز خرید نیز دسترسی داشته باشید که برای طرفداران خرید یکی از گزینه های مناسب برای اقامت همینجاست.
هاستل در کشور خودمان و خارج از کشور به اقامتگاه هایی شبیه هتل گفته می شود که علاوه بر کم هزینه بودن اقامت شامل امکانات رفاهی مناسبی است، همچنین بهتر است بدانید برخی از امکانات به صورت مشترک ارائه می شوند. نزدیک ترین فرودگاه بین المللی به این هتل فرودگاه حیدر علی اف نام دارد که در فاصله ۱۷ کیلومتری از هتل واقع شده است و برای دسترسی به این فرودگاه می توانید از شاتل فرودگاهی بهره مند شوید.

امکانات عمومی هتل آلفا اند هاستل باکو


از امکانات عمومی هتل آلفا اند هاستل می توان به پذیرش ۲۴ ساعته آن اشاره کرد، همچنین در لابی این هتل می توانید به اتاق چمدان، تبدیل ارز، میز تور و خدمات بلیط و روزنامه های رایگان دسترسی داشته باشید. از امکانات مشهور این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که قابل دسترس در تمامی نقاط هتل است، همچنین پارکینگ رایگان در این هتل برای مسافرانی تعبیه شده است که با ماشین شخصی سفر می کنند. علاوه بر موارد ذکر شده اتاق های خانواده در هتل آلفا اند هاستل جزو پرطرفدارترین اتاق ها به شمار می روند. آشپزخانه به صورت مشترک برای مسافران تعبیه شده است تا به دلخواه خود آشپزی کنند. توجه داشته باشید که در هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز در Alfa Hotel & Hostel با پرداخت هزینه اضافی انجام می گیرند.
اگر به قصد کار عازم باکو می شوید، با رزرو این هتل اقامتی خوش در انتظار شماست، زیرا خدماتی نظیر برگزاری جلسات، کنفرانس ها و فکس و کپی انجام می گیرند. کارکنان هتل آلفا اند هاستل به زبان های ترکی آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. در لابی هتل نیز چندین مغازه سوغاتی فروشی دایر هستند. برای آن دسته از مسافرانی که مشکلات جسمانی یا معلولیت دارند در Alfa Hotel & Hostel امکانات رفاهی مناسبی وجود دارد تا اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنند.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی در هتل Alfa Hotel & Hostel Bakuبخش موسیقی زنده است و از سرگرمی های موجود در این هتل نیز می توان به محل بازی مخصوص کودکان و بزرگسالان اشاره کرد. سالن بدنسازی و مرکز اسپا نیز در این هتل دایر هستند که در زمان سفرتان از این امکانات می توانید بهره مند شوید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


واحدهای اقامتی در این هتل عبارتند از اتاق خوابگاهی با شش تختخواب، اتاق خانواده با شش تختخواب، اتاق خوابگاهی با چهار تختخواب، اتاق مخصوص خانوم ها با چهارتختخواب، اتاق توئين دولوکس، اتاق دوبل دولوکس، اتاق دولوکس و اتاق دوبل استاندارد. اتاق ها در این هتل روزانه و رایگان نظافت می شوند و اتاق های Alfa Hotel & Hostel شامل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، تلفن، پنکه، گاوصندوق، فضای نشیمن، بالکن هستند. در داخل اتاق ها نیز حمام های اختصاصی با امکاناتی نظیر دوش، وان، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی وجود دارند. دقت داشته باشید که در اتاق های این هتل اجازه استعمال سیگار ندارید و باید به محل های مشخص شده بروید. همچنین برای دسترسی به اتاق ها می توانید از آسانسور استفاده کنید.

رستوران هتل


در هتل آلفا اند هاستل صبحانه به صورت حلال سرو می شود و در رستوران موجود در Alfa Hotel & Hostel نیز می توانید وعده های غذایی ناهار و شام را میل کنید. همچنین چای و قهوه در تمام طول روز سرو می شوند.

فاصله هتل آلفا اند هاستل باکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج سوکار: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی باکو: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه دختر: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا ایچری شهر: ۶ کیلومتر
فاصله تا باغ فیلارمونیک: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا برج های شعله: ۷.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است