search
menu

هتل Aksent Hotel Baku

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aksent Hotel Baku
امکانات هتل اکسنت باکو
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل اکسنت باکو

درباره هتل Aksent Hotel Baku


هتل اکسنت باکو سالهاست که افتخار میزبانی از گردشگران را برعهده دارد و طی این مدت نیز به شایستگی توانسته سابقه درخشانی از خود به ثبت برساند. این هتل که در مکانی امن واقع در فاصله یک کیلومتری میدان آزادی باکو قرار گرفته، از موقعیت جغرافیایی بسیار مطلوبی برخوردار بوده و قادر است امکاناتی قابل قبول و خدماتی رضایت بخش را به خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت عرضه کند.

امکانات هتل اکسنت باکو


این هتل چهارستاره از حیث امکانات هیچ کم و کاستی ندارد و قادر است کلیه نیازهای میهمانان خود را در محوطه دلباز و وسیع خود برطرف کند. وجود امکاناتی از قبیل: پارکینگ و اینترنت رایگان، سالن آرایش و زیبایی، آسانسور، فضای نگهداری از چمدان، سالن برگزاری اجلاس، محوطه استعمال دخانیات و اتاق خانواده باعث شده که این هتل به مکانی مناسب برای اقامتی آسوده و رضایت بخش مبدل گردد. گفتنی است که برای خورد و خوراک میهمانان، سالن غذاخوری بسیار دلپذیری تعبیه شده تا میهمانان قادر باشند غذای مورد علاقه خود را از میان گزینه های متعدد و متنوع منوی این رستوران برای خود سفارش دهند و در اندک زمانی طبخ شده، روی میز خود تحویل بگیرند. کافی شاپ هتل Aksent Hotel نیز که دوشادوش رستوران به فعالیت مشغول است، از محیطی پاکیزه، دنج و دلنشین تشکیل شده و آماده پذیرایی از میهمانان و رسیدگی به سفارشات آن ها در هر ساعت از روز است.

خدمات هتل


به لطف وجود پرسنلی متعهد و کارآزموده، خدماتی در حد و اندازه استانداردهای جهانی به میهمانان ارائه می گردد تا این بخش نیز به یکی از نقاط قوت هتل اکسنت باکو مبدل گردد. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، پذیرش خصوصی، پذیرش شبانه روزی، صرافی، کرایه خودرو، خرید بلیط هواپیما، شاتل رفت و برگشت فرودگاهی و روم سرویس در این اقامتگاه با درخواست میهمانان صورت خواهد گرفت.

واحدهای اقامتی هتل


۲۴ واحد اقامتی مبله در این مکان گنجانده شده تا از لحاظ تعدد و تنوع واحد اقامتی نیز هیچ کم و کاستی احساس نگردد و گردشگران و خریداران بلیت هواپیما باکو قادر باشند اقامتگاهی متناسب با بودجه خود برگزینند. تمامی واحدهای اقامتی هتل اکسنت باکو دلباز و نورگیر بوده و از دکوراسیون دلنشین و دوست داشتنی تشکیل شده است. چیدمان ساده اما آرامش بخش و نورپردازی جذاب واحدهای اقامتی هتل Aksent Hotel Baku موجب شده که سخت گیرترین گردشگران نیز آرامش را در این مکان بیابند و لحظاتی خوش و بیادماندنی را در طول اقامت در هتل اکسنت باکو تجربه کنند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل


موردی که بسیاری از خریداران بلیط هواپیما باکو از واحد اقامتی خود انتظار دارند، امکانات رفاهی قابل قبولی است که امکان اقامتی بی دغدغه را برای آن ها فراهم سازد. هتل اکسنت باکو در این زمینه نیز عملکرد خوبی داشته، چراکه انواع و اقسام وسایل رفاهی، از چای ساز و قهوه جوش گرفته تا تلویزیون صفحه تخت و یخچال را در خود واحدهای اقامتی دلباز خود جای داده است.

موقعیت مکانی هتل


از دیگر نقاط قوت هتل اکسنت باکو باید به موقعیت مکانی مناسب آن اشاره کرد: قرار گرفتن در نزدیکی برخی از محبوب ترین جاهای دیدنی باکو موجب شده که هتل اکسنت باکو در فهرست برترین هتل های چهار ستاره باکو جایی برای خود دست و پا کند. کافی است پای خود را بیرون از درب های هتل بگذارید تا شماری از جاهای دیدنی باکو نظیر آکادمی ملی اپرا و تئاتر باله آذربایجان و میدان فانتین در پیش پای شما سبز شوند. ناگفته نماند که به لطف وجود ایستگاه مترویی که در نزدیکی هتل اکسنت باکو احداث گردیده، دسترسی به دیگر نقاط شهر نیز برای خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت امکان پذیر شده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل اکسنت باکو


فاصله هتل تا آکادمی ملی اپرا و تئاتر باله آذربایجان: ۰.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک افسران: ۰.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان آزادی باکو: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان فانتین باکو: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه ملی تاریخ جمهوری آذربایجان: ۱.۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است