search
menu

هتل Welcome City Center Apartments Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Welcome City Center Apartments Yerevan
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان ولکام سیتی سنتر ایروان
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان ولکام سیتی سنتر ایروان تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Welcome City Center Apartments Yerevan


هتل آپارتمان ولکام سیتی سنتر ایروان، یک هتل میان‌رده ولی باکیفیت در ایروان، پایتخت کشور ارمنستان است که امکانات رفاهی مناسب و مطلوب فراهم آورده و سعی در تامین اقامت خوش و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. هتل به لحاظ موقعیت مکانی در جای خوبی از شهر واقع شده و مهمانانی که در این هتل اقامت می‌کنند، می‌توانند از جاهای دیدنی ایروان در کوتاه‌ترین زمان بازدید کنند. پیشنهاد می‌شود مهمانانی که بلیط هواپیما ایروان می‌خرند، از جاذبه‌های زیبایی چون موزه تاریخ ارمنستان، بازار و خیابان ورنیساژ ایروان، پارک عشاق ایروان و ... بازدید کنند. برای جا به جایی در سطح شهر مهمانان می‌توانند از حمل و نقل عمومی در ایروان استفاده نمایند. پس از گشت و گذارهای فراوان از استراحت در هتل آپارتمان ولکام سیتی سنتر ایروان و استفاده از امکانات گوناگون خستگی را از تن مهمانان رفع می‌کند. اقامت در هتل آپارتمان ولکام سیتی سنتر ایروان برایتان بسیار لذت بخش و خاطره انگیز خواهد بود. کارکنان هتل Welcome City Center Apartments Yerevan محترم، کاردان و خوش برخورد هستند و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت و خشنودی مهمانان می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان ولکام سیتی سنتر ایروان


در هتل آپارتمان ولکام سیتی سنتر ایروان امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل شاتل فرودگاهی، خدمات بیدارباش، اتو و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل آپارتمان ولکام سیتی سنتر ایروان وجود دارند. اتاق‌های هتل شامل واحدهای خانواده، استودیو، دلوکس و ... هستند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا است. اتاق‌ها با اسباب و اثاثیه مناسب چیدمان یافته‌اند و از فضای دنج و دلنشین برخوردار هستند. از رنگ‌های هماهنگ و دلباز در طراحی و چیدمان اتاق‌ها استفاده شده و کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی‌ پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل آپارتمان ولکام سیتی سنتر ایروان امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند. داخل واحدها آشپزخانه‌های مجهز و تمیز وجود دارند که تمام لوازم پخت و پز از قبیل ماکروویو، قهوه/ چای ساز، سینک ظرفشویی، اجاق گاز صفحه‌ای، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، کابینت، میر و صندلی ناهار خوری و ... در آن‌ها مهیا گشته است.

رستوران هتل


در رستوران هتل آپارتمان ولکام سیتی سنتر ایروان همه روزه در وعده‌‌ صبحانه انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه آماده و سرو می‌شوند.

فاصله هتل آپارتمان ولکام سیتی سنتر ایروان تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان جمهوری ایروان: ۰٫۳ کیلومتر
فاصله تا موزه سرگئی پاراجانف ایروان: ۱ کیلومتر
فاصله تا کاسکاد ایروان: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا موزه قتل عام ارمنستان: ۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
menu اتوی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است