search
menu

هتل Vincent Hostel by Hotelier Yerevan

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل vincent hostel by hotelier
امکانات و خدمات عمومی هتل وینسنت هاستل بای هتلیر
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل وینسنت هاستل بای هتلیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل vincent hostel by hotelier


یکی از هتل‌های اقتصادی و راحتی که در شهر ایروان، پایتخت ارمنستان قرار دارد، هاستل وینست بای هتلیر است. هتل وینسنت هاستل بای هتلیر برای اقامتی به‌صرفه و همراه با آسودگی خیال بسیار مناسب است. مسافرانی که به تنهایی، با دوستان، با خانواده و یا همکاران خود سفر می‌کنند، همگی می‌توانند اقامتی به‌یادماندنی و خوش را در هاستل وینسنت بای هتلیر ایروان تجربه کنند. هتل vincent hostel by hotelier ایروان به انواع جاذبه‌های گردشگری معروف شهر زیبا و تماشایی ایروان نزدیک است. برای رسیدن به هاستل وینسنت، یکی از راه‌های آسان رزرو بلیط هواپیما ایروان است؛ قابل ذکر است که فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس تا هتل وینسنت هاستل حدود ۲۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. هتل وینسنت هاستل بای هتلیر دسترسی بسیار خوبی به وسایل حمل‌ونقل عمومی از جمله مترو و اتوبوس دارد. اگر علاقه داشته باشید که از نمادهای مسیحیت مردم ارمنستان بازدید کنید؛ حتما سری به کلیساهای ایروان بزنید که از مشهورترین جاهای دیدنی ایروان هستند.

امکانات و خدمات عمومی هتل وینسنت هاستل بای هتلیر


هتل وینسنت هاستل بای هتلیر ایروان دارای امکانات و خدمات خوب و مناسبی است که برای اقامت خاطره‌انگیز و با آسودگی و آرامش مسافران سراسر دنیا طراحی شده‌است. هتلvincent hostel by hotelier دارای لابی دنج، صبحانه بوفه، رستوران، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمامی اتاق‌ها و برخی از فضاهای عمومی هتل است. خدماتی که هتل وینسنت هاستل بای هتلیر ایروان ارائه می‌کند تا مسافران کمبودی حس نکنند شامل مواردی است از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، لباسشویی، خدمات دربانی، میز معرفی و فروش تور، نگهداری از چمدان و خدمات بیدارباش. اگر بلیط هواپیما ارزان دارید، از ترانسفر فرودگاهی رفت ‌و برگشت هاستل وینسنت ایروان استفاده کنید تا نگرانی بابت رفت و آمد نداشته باشید. کارکنان مجرب هاستل وینسنت بای هتلیر قادر هستند علاوه بر زبان ارمنی، به زبان‌های انگلیسی و روسی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


انواع اتاق‌هایی زیبا و جادار با طراحی چشم‌گیر در هتل vincent hostel by hotelier ایروان وجود دارند که هر کدام برای اقامتی آسوده، اقتصادی و آرام عالی هستند. اتاق‌های هاستل وینسنت بای هتلیر بدین شرح هستند: اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق خوابگاهی اشتراکی با تخت‌های سینگل دو طبقه و اتاق خوابگاهی اشتراکی با تخت‌های سینگل دو طبقه که فقط ویژه بانوان هستند. اتاق‌های هتل وینسنت هاستل بای هتلیر نمایی خیره‌کننده از شهر دارند.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکانات خوب و کاربردی داخل اتاق‌های هتل vincent hostel by hotelier قرار دارند که برای اقامت هرچه آسوده‌تر مسافران تعبیه شده‌اند. امکانات اتاق‌ها شامل مواردی است از جمله: مبلمان، تلویزیون، یخچال، مینی بار، مبلمان، اینترنت رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار، تلفن،‌ کمد لباس، صندلی و سیستم اطفا حریق. توجه داشته باشید که در داخل برخی از اتاق‌های هاستل وینسنت ایروان امکان سیگار کشیدن وجود ندارد. اتاق‌های هتل وینسنت بای هتلیر دارای بالکنی باصفا و تزئین شده با گل‌ها و گیاهان چشم‌نواز و خوشبو هستند که می‌توانید در فضایی مطلوب بنشینید و از هوای تازه لذت ببرید و همچنین نمایی از شهر را ببینید و عبور و مرور مردم را تماشا کنید.

رستوران هتل


در رستوران شیک و دلنشین هاستل وینسنت بای هتلیر صبحانه بوفه‌ و یا ناهار و شامی مفصل و لذیذ را در محیطی دنج میل کنید و ساعاتی دل‌انگیز و خوش را سپری کنید. همچنین مایکروویو هم جهت گرم کردن خوراک‌های مسافران در دسترس است.

فاصله هتل وینسنت هاستل بای هتلیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید ریو ایروان: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید دالما گاردن: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا کاسکاد ایروان: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا مسجد آبی ایروان: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا میدان جمهوری ایروان: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا سالن باله و اپرای ایروان: ۱۰ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است