search
menu

هتل The Alexander a Luxury Collection Hotel Yerevan

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Alexander, a Luxury Collection Hotel, Yerevan
امکانات کلی هتل الکساندر لاکچری کالکشن ایروان
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
فاصله هتل الکساندر لاکچری کالکشن ایروان از جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Alexander, a Luxury Collection Hotel, Yerevan


هتل الکساندر لاکچری کالکشن ایروان انتخابی عالی برای علاقه‌مندان به سفرهای لوکس است. The Alexander, a Luxury Collection Hotel, Yerevan از هتل‌های ۵ ستاره شهر ایروان به شمار می‌رود. با اقامت در هتل الکساندر لاکچری کالکشن در نزدیکی بسیاری از جاهای دیدنی ایروان خواهید بود. موزه تاریخ ارمنستان در ۲۰۰ متری هتل قرار دارد و میدان جمهوری فقط ۴۰۰ متر با هتل فاصله دارد. با خرید بلیط هواپیما سفرمارکت شما هم می‌توانید از جاذبه‌های این شهر تاریخی بازدید نمایید. این هتل لاکچری در سال ۲۰۱۸ به بهره‌برداری رسیده است و امکانات متنوعی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. هتل الکساندر ایروان بسیار مناسب برای سفرهای تفریحی و دونفره است.

امکانات کلی هتل الکساندر لاکچری کالکشن ایروان


در هتل الکساندر لاکچری کالکشن امکانات و خدمات باکیفیتی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است تا به راحتی بتوانید با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید. پذیرش این هتل ۲۴ است و خدمات چک‌این/اوت سریع، کانسیرج و خودپرداز ارائه می‌کند. در صورت نیاز به خدمات آرایشگری می‌توانید به سالن زیبایی هتل مراجعه نمایید. هتل الکساندر پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۱۳ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. تیم حرفه‌ای و مجرب هتل برای ایجاد محیطی دل‌پذیر برای مهمانان تلاش می‌کنند. با آشنایی به زبان انگلیسی یا روسی به راحتی می‌توانید با کارکنان هتل در ارتباط باشید. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و دوربین مداربسته در مناطق مشترک اشاره کرد. الکساندر لاکچری کالکشن ایروان با داشتن امکانات همایش و مرکز تجاری گزینه مناسبی برای سفرهای کاری است. لازم به ذکر است خدمات خانه‌داری در این هتل رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری مثل پرس شلوار، اتو، لاندری و خشک‌شویی برخوردار شوید. این هتل محدودیتی در پذیرش حیوانات خانگی ندارد، این سرویس ممکن است شامل هزینه اضافی باشد. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس تنها ۱۰ کیلومتر با هتل فاصله دارد، با استفاده از خدمات شاتل فرودگاهی به راحتی می‌توانید به محل اقامتتان برسید.

امکانات تفریحی هتل


بازدید از جاهای دیدنی یکی از دلایل اصلی خرید بلیط هواپیما ایروان و سفر به این شهر زیبا است. با گردش در اطراف هتل الکساندر لاکچری کالکشن با بسیاری از جاذبه‌ها، گالری‌ها و موزه‌های ایروان روبرو خواهید شد. استفاده از استخر سرپوشیده برای تمامی مهمانان رایگان است؛ در کنار استخر صندلی‌های آفتاب‌گیر قرار دارد. اگر اهل ورزش هستید، پیشنهاد می‌کنیم در تورهای پیاده‌روی هتل شرکت کنید، ناگفته نماند باشگاه هتل مجهز به مدرن‌ترین امکانات است. پس از گذراندن یک روز شلوغ، مراجعه به مرکز اسپا انتخاب ایده‌آلی خواهد بود. جکوزی، سونا و حمام ترکی از امکانات این مجموعه هستند و خدماتی نظیر انواع ماساژ و اسکراب به مهمانان ارائه می‌شود. برای خاطره‌انگیزتر کردن بیشتر اقامت در هتل الکساندر، اجرای موسیقی زنده و کلاس‌های آشپزی تدارک دیده شده است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


۱۱۴ واحد اقامتی لوکس و مدرن در این هتل قرار دارد. تمام امکانات لازم برای گذراندن یک تعطیلات جذاب داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌های سوپریور، دلوکس، گرند دلوکس و سوئیت‌های پوشکین، آبوویان، پرزیدنتیال و جونیور است. تمامی واحدهای اقامتی دارای یک نشیمن با تلویزیون صفحه تخت هستند. میز، تلفن، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و مینی‌بار از دیگر امکانات داخل اتاق‌ها به شمار می‌روند. حمام خصوصی دارای دوش، لوازم بهداشتی، سشوار و دمپایی است. واحدهای اقامتی این هتل ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است قبل از رزرو اتاق دقت نمایید. لازم به ذکر است گهواره برای کودکان زیر ۳ سال رایگان است.

رستوران هتل


صبحانه کانتیننتال و آمریکایی از گزینه‌های موجود برای شروع یک روز جذاب هستند. صبحانه‌تان را می‌توانید در اتاقتان و یا رستوران نوش جان کنید. سه رستوران باکیفیت داخل این هتل قرار دارند که مهمانان را از رفتن به رستوران‌های دیگر بی‌نیاز می‌کنند. در هر ۳ رستوران انواع غذاهای اروپایی سرو می‌شود. رستوران ایتالیانو در طبقه ۱۱ هتل قرار دارد و چشم‌انداز زیبایی از شهر از آن دیده می‌شود.

فاصله هتل الکساندر لاکچری کالکشن ایروان از جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از موزه تاریخ ارمنستان: ۲۰۰ متر
فاصله از میدان جمهوری ایروان: ۴۰۰ متر
فاصله از بازار و خیابان ورنیساژ ایروان: ۵۰۰ متر
فاصله از سالن باله و اپرای ایروان: ۶۰۰ متر
فاصله از کاسکاد ایروان: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله از پارک عشاق ایروان: ۱٫۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است