search
menu

هتل Teryan Pushkin Apart hotel Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Teryan Pushkin Apart hotel Yerevan
امکانات عمومی هتل آپارتمان تریان پوشکین ایروان
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق‌ های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان تریان پوشکین ایروان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Teryan Pushkin Apart hotel Yerevan


هتل آپارتمان تریان پوشکین ایروان، یکی از هتل‌ آپارتمان‌های خوب ۳ ستاره خوب در ایروان پایتخت ارمنستان است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مطلوب، اقامت خوش و راحت برای مهمانان تأمین می‌نماید. مهمانانی که دوست دارند به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی شهر دسترسی آسان داشته باشند، می‌توانند این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. موزه نسل کشی ارمنی‌ها، کلیساهای ایروان، مسجد کبود ایروان و ... زیبا هستند و ارزش بازدید دارند. از آن جایی که ایروان جزو مقاصد محبوب گردشگری در دنیا و به خصوص ایران به حساب می‌آید، سالانه گردشگران زیادی این شهر را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند. مهمانان می‌توانند پس از پشت سر گذاشتن یک روز پر از جنب و جوش در هتل آپارتمان تریان پوشکین ایروان استراحت و خستگی کل روز را از تنشان رفع می‌کند. کارکنان هتل Teryan Pushkin Apart hotel Yerevan بسیار محترم، خوش برخورد و کاردان هستند و سعی می‌کنند اقامت دل‌چسب و به یاد ماندنی برای مهمانان فراهم نمایند.

امکانات عمومی هتل آپارتمان تریان پوشکین ایروان


در هتل آپارتمان تریان پوشکین ایروان برای آسایش و رفاه مهمانان امکانات متعدد و مناسب در نظر گرفته شده‌اند. مسافرانی که به جای خرید بلیط هواپیما ایروان با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. در سراسر هتل مهمانان می‌توانند به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته و امور آنلاینشان را به موقع و با سرعت بالا انجام دهند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مینی مارکت و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند در صورت داشتن هر گونه سؤال، نیاز و یا برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، تهیه بلیط وسایل حمل و نقل عمومی، اتو، لباسشویی، خشکشویی، خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل بسیار صبور و باحوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. همچنین، تسلط پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی باعث شده با مهمانان خارجی به راحتی ارتباط برقرار کنند. لازم به ذکر است، مهمانانی که قصد سفر به ایروان همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، بدانند که در این هتل پذیرش حیوانات خانگی صورت نمی‌گیرد.

اتاق‌ های هتل


در هتل آپارتمان تریان پوشکین ایروان انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع وجود دارند و مهمانان می‌توانند اتاقی را که باب سلیقه و نیازشان است، انتخاب و رزرو کنند. اتاق‌های هتل آپارتمان تریان پوشکین ایروان شامل واحدهای دبل، دیل و توئین لارج، سوئیت خانواده سوپریور و ... هستند. داخل اتاق‌ها امکانات رفاهی مطلوب و اساسی فراهم گشته‌اند. دکوراسیون اتاق‌ها زیبا و مدرن است. ترکیب رنگ‌های زیبا در طراحی و چیدمان اتاق‌ها فضای دل‌نشینی به وجود آورده‌اند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال دخانیات داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل آپارتمان تریان پوشکین ایروان ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق‌ها ساعت ۹ الی ۱۲ بعدازظهر است.

امکانات اتاق‌ های هتل


در اتاق‌های هتل آپارتمان تریان پوشکین ایروان انواع امکانات رفاهی مناسب و اساسی شامل سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تخت خواب، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، کمد لباس، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، دوش، حوله، لوازم بهداشتی و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل آپارتمان تریان پوشکین ایروان یک سری فعالیت‌ها و امکانات سرگرم کننده برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند تا مهمانان در اوقات بیکاری و فراغت از آن‌ها بهره‌مند شده و حوصله‌شان سر نرود. در طول روز مهمانان می‌توانند در تورهای دوچرخه سواری یا پیاده روی شرکت نمایند و روزی پر از نشاط تجربه کنند. یک سالن زیبایی نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده که تمام خدمات زیبایی و مراقبتی ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


در رستوران هتل آپارتمان تریان پوشکین ایروان همه روزه وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای برای مهمانان آماده و سرو می‌گردد. صبحانه شامل انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه است. دیگر وعده‌ها نیز به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند.

فاصله هتل آپارتمان تریان پوشکین ایروان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا سالن باله و اپرای ایروان: ۰٫۵ کیلومتر
فاصله تا میدان جمهوری ایروان: ۰٫۵ کیلومتر
فاصله تا بازار و خیابان ورنیساژ ایروان: ۰٫۷ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان: ۰٫۹ کیلومتر
فاصله تا پارک عشاق ایروان: ۱٫۱ متر
فاصله تا کاسکاد ایروان: ۱٫۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است