search
menu

هتل Ani Central Inn Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ani Central Inn Yerevan
امکانات عمومی هتل آنی سنترال این ایروان
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آنی سنترال این ایروان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ani Central Inn Yerevan


هتل چهارستاره آنی سنترال این در شهر ایروان واقع شده است. این هتل به دلیل موقعیت مکانی عالی خود دسترسی آسانی به ایستگاه مترو میدان جمهوری ایروان دارد، بدین جهت با اقامت در این هتل زیبا به تمامی جاذبه های دیدنی و تاریخی دسترسی آسانی خواهید داشت. این هتل همواره میزبان میهمانان زیادی از جای جای دنیاست و به مهمان نوازی شهرت دارد. در طول سال های فعالیت خود از آنی سنترال سیلاچی به آنی سنترال این تغییر نام داده است. فاصله هتل Ani Central Inn Yerevan تا فرودگاه ایروان حدودا ۷ کیلومتر است و برای دسترسی به این فرودگاه می توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا بهره مند شوید. از جمله امکانات معروفی که در جذب مسافر نقش دارند می توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق خانواده و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آنی سنترال این ایروان


اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. بخش پذیرش در این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد. در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. در صورتی که برخی از مسافران با ماشین شخصی سفر کنند، بخشی به عنوان پارکینگ رایگان در اختیارشان قرار داده می شود. در لابی این هتل می توانید از اتاق چمدان و میز تور و بلیط بهره مند شوید. اگر در هنگام اقامتتان به خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیاز داشته باشید، کافیست به بخش مربوطه در لابی مراجعه کنید و با پراخت هزینه مجزا از این خدمات بهره مند شوید. همچنین اگر به منظور سفرکاری و تجارت با خرید بلیط هواپیما عازم ایروان می شوید، با انتخاب هتل Ani Central Inn Yerevan امکان برگزاری جلسات و کنفرانس در این هتل برایتان مهیا گردیده است. برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر می توانید از لابی هتل آنی سنترال این ماشین کرایه کنید و با خیال راحت خودتان رانندگی کنید. در صورت نیاز می توانید از مغازه های سوغاتی فروشی موجود در لابی این هتل خرید کنید. پرسنل این هتل بسیار مجرب بوده و به طور شبانه روزی در فراهم نمودن اقامتی آسوده و به یاد ماندنی تلاش می کنند، لازم به ذکر است تمامی پرسنل به زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی و روسی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


این هتل برای میهمانان خود استخر شنای سرپوشیده و سونا فراهم کرده است تا اوقات خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنند. استخر موجود در هتل Ani Central Inn Yerevan در طول سال دایر بوده و به صورت رایگان قابل استفاده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در هتل آنی سنترال این دارای اتاق های راحت و دلباز و نورگیر بوده و کف همه اتاق ها فرش شده اند. برای دسترسی به اتاق های این هتل می توانید سوار آسانسور شوید. انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از سوئیت، اتاق توئين سوپرییر، اتاق دوبل سوپرییر، اتاق سینگل استاندارد، اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئین تا دوبل دولوکس، اتاق سینگل سوپرییر و اتاق سینگل دولوکس. همه اتاق ها در هتل Ani Central Inn Yerevan به طور مرتب نظافت می شوند و همگی دارای سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، گاوصندوق، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، میزکار، کتری برقی هستند. حمام اختصاصی موجود در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و سشوار هستند.

رستوران هتل


در رستوران این هتل انواع متنوعی از غذاهای خوشمزه بین المللی و محلی سرو می شود. وعده صبحانه به صورت سلف سرویس و رایگان در اختیار مسافران قرار داده می شود تا روزی عالی را شروع کنند.

فاصله هتل آنی سنترال این ایروان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای جامع سنت گریگور روشنگر : ۵۰۰ متر
فاصله تا میدان جمهوری: ۱ کیلومتر
فاصله تا بازار و خیابان ورنیساژ: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا سالن باله و اپرای ایروان: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا کاسکاد ایروان: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ماتناداران: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک عشاق: ۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است