search
menu

هتل Shirak Hotel Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Shirak Hotel Yerevan
اماکن نزدیک به هتل شیراک ایروان

درباره هتل Shirak Hotel Yerevan


هتل Shirak Hotel انتخابی عالی برای سفرهای دو نفره به ارمنستان است. این هتل ۳ ستاره در کنار پارک کودکان و کلیسای سنت نیکولای ایروان قرار گرفته و با موقعیت مکانی بی‌نظیر خود محبوبیت زیادی دارد. اتاق‌های زیبای هتل چشم‌انداز بی‌نظیری از کوه آرارات را مهمان چشمانتان می‌کنند.
اتاق‌ها با رنگ‌های روشن و بژ طراحی شده‌اند و دارای امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه‌تخت، اینترنت رایگان، صندوق امانات و حمام خصوصی با وسایل جانبی هستند. مینی‌بار موجود در اتاق‌ها نیاز روزانه‌تان به نوشیدنی‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم می‌کند. کارکنان Shirak Hotel Yerevan برای فراهم کردن رفاه شما تلاش می‌کنند.
خدمات اتاق و نظافت روزانه در هتل شیرک ایروان رایگان است و با پرداخت‌ هزینه می‌توانید از خدماتی نظیر اتو، خشک‌شویی و لباس‌شویی استفاده کنید. رستوران برای هر ۳ وعده غذایی با غذاهایی لذیذ بین‌المللی به میهمانان سرویس می‌دهد. البته در نزدیکی هتل Shirak Hotel Yerevan رستوران‌های متنوع دیگری هم وجود دارند که می‌توانید به آن‌ها سر بزنید. از جمله مزیت‌های برتر هتل شیرک ایروان سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها، امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP و اتاق‌های ویژه بیماران مبتلا به آلرژی است که همگی موجبات آسایش کامل میهمانان را فراهم می‌کند. امکاناتی چون اجاره خودرو، صندوق امانات، آسانسور، مغازه خرید سوغاتی و آرایشگاه مردانه و زنانه موجود است. همچنین هتل شیرک ایروان با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شما به ایروان است.
با اقامت در هتل Shirak Hotel Yerevan سیستم حمل‌ونقل عمومی در دسترستان خواهد بود و به راحتی و با صرف هزینه‌ای متناسب می‌توانید از دیدن جاذبه‌های ایروان لذت ببرید. پارکینگ برای استفاده از مهمانان در دسترس است و نیاز به رزرو ندارد. ناگفته نماند فرودگاه در ۱۰ کیلومتری هتل قرار دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید از امکان رفت‌و‌برگشت به فرودگاه بهره‌مند شوید.

اماکن نزدیک به هتل شیراک ایروان


مسجد کبود ایروان تا هتل شیراک ایروان: ۳۰۰ متر
میدان آزادی ایروان تا هتل شیراک ایروان: ۴۰۰ متر
پارک عشاق ایروان تا هتل شیراک ایروان: ۱.۶ کیلومتر
کاسکاد یا هزار پله ایروان تا هتل شیراک ایروان:۱.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است