search
menu

هتل Royal Plaza Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal Plaza Yerevan
اماکن نزدیک به هتل رویال پلازا ایروان

درباره هتل Royal Plaza Yerevan


رویال پلازا یک هتل شیک و ۴ ستاره در مرکز ایروان است که با کافه‌ها، بارها، رستوران‌ها و مراکز سرگرمی احاطه شده است. این هتل به سبک مدرنی طراحی شده است و دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت، صندوق امانات، حمام خصوصی و میز کار است.
با اقامت در هتل رویال پلازا ایروان از خدمات اتاق و نظافت روزانه به صورت رایگان برخوردار خواهید بود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری همچون اتو و خشک‌شویی استفاده کنید. می‌توانید درخواست کنید که صبحانه را به اتاقتان بیاورند و یا به رستوران بروید. رستوران برای هر۳ وعده غذایی باز است و غذاهای آلمانی، ترکی، لهستانی و آسیایی سرو می‌شود. برای کودکان و افرادی که دارای رژیم هستند منوی مخصوص وجود دارد. در غیراین صورت تنها در قدمی هتل رویال پلازا، رستوران و بارهای متعددی وجود دارد که تجربه‌ی تست غذا خارج از هتل را برایتان فراهم می‌کند.
هتل Royal Plaza Yerevan در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته و به راحتی ‌می‌توانید از تمام جاذبه‌های ایروان بازدید کنید. اگر برای سفر کاری به ایروان می‌روید باید بگویم هتل رویال پلازا با وجود امکانات فکس، زیراکس و سالن‌های کنفرانس انتخاب بسیار مناسبی است. پس از گردش در شهر می‌توانید به بار رفته و از نوشیدنی مورد علاقه‌تان را میل کنید. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل رویال پلازا ایروان امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، مغاره خرید سوغاتی، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.
تراس زیبای هتل Royal Plaza Yerevan هم مکان بسیار مناسبی برای استراحت و لذت بردن از آرامش هتل است. استفاده از پارکینگ برای مهمانان رایگان است. فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس در ۱۰ کیلومتری هتل است که با پرداخت هزینه می‌توانید از امکان رفت‌و‌برگشت به فرودگاه بهره‌مند شوید.

اماکن نزدیک به هتل رویال پلازا ایروان


پارک عشاق ایروان تا هتل رویال پلازا ایروان: ۵۰۰ متر
مسجد کبود ایروان تا هتل رویال پلازا ایروان: ۸۰۰ متر
کاسکاد یا هزار پله ایروان تا هتل رویال پلازا ایروان: ۱ کیلومتر
میدان آزادی ایروان تا هتل رویال پلازا ایروان: ۱ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است