search
menu

هتل Republica Hotel Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Republica Hotel Yerevan
اماکن نزدیک به هتل ریپابلیکا ایروان

درباره هتل Republica Hotel Yerevan


هتل Republica Hotel Yerevan یک هتل ۴ ستاره است که در مرکز ایروان و فاصله ۲ دقیقه‌ای با میدان جمهوری ایروان قرار دارد و همین امر گشت‌وگذار در شهر را آسان می‌کند. اتاق‌های هتل Republica Hotel Yerevan به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای مهمانان کاملا راحت باشند. از امکانات اتاق‌ها می‌توان به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت، اینترنت رایگان، یخچال، حمام خصوصی با تمام لوازم جانبی اشاره کرد.
خدمات اتاق و نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدماتی همچون خشک‌شویی، اتو و لباس‌شویی استفاده کنید. صبحانه رایگان است، می‌توانید در اتاقتان میل کرده و یا به رستوران هتل ریپابلیکا مراجعه کنید. برای وعده‌های ناهار و شام هم ۲ رستوران در هتل Republica Hotel Yerevan وجود دارند که غذاهای بین‌المللی و ایتالیایی در آن‌ها سرو می‌شود. اگر با حیوان خانگی خود سفر می‌کنید نگران نباشید زیرا ورود این حیوانات دوست داشتنی به هتل ریپابلیکا ایروان در قبال پرداخت هزینه می‌باشد. از جمله مزیت‌های برتر هتل ریپابلیکا ایروان شامل سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها، امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP و اتاق‌های ویژه بیماران مبتلا به آلرژی است که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند.
به منظور خاطره‌انگیز کردن هرچه بیشتر سفر برای مهمانان فعالیت‌هایی از جمله پخش موسیقی زنده و تورهای دوچرخه‌سواری ترتیب داده شده است. هتل Republica Hotel Yerevan در مرکز شهر قرار دارد و با بهره‌گیری از سیستم حمل‌ونقل عمومی به راحتی و با هزینه مناسبی می‌توانید از تک‌تک جاذبه‌های شهر دیدن کنید. خدمات سلامت هتل ریپابلیکا ایروان شامل پکیج کاملی از ماساژ است که پس از گردش روزانه به منظور رفع خستگی کامل مناسب به نظر می‌رسد. فرودگاه در ۱۰ کیلومتری هتل است و با پرداخت هزینه می‌توانید از امکان رفت‌وبرگشت به فرودگاه استفاده کنید.

اماکن نزدیک به هتل ریپابلیکا ایروان


مسجد کبود تا هتل ریپابلیکا ایروان: ۳۰۰ متر
میدان آزادی تا هتل ریپابلیکا ایروان: ۳۰۰ متر
بازار قدیمی ورنیساژ ایروان تا هتل ریپابلیکا ایروان: ۸۰۰ متر
پارک عشاق تا هتل ریپابلیکا ایروان: ۱.۳ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است