search
menu

هتل Regineh Hotel Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Regineh Hotel Yerevan
اماکن نزدیک به هتل رجینه ایروان

درباره هتل Regineh Hotel Yerevan


هتل Regineh Hotel یکی دیگر از هتل‌های خوب و باکیفیت ایروان است. این هتل ۳ ستاره چشم‌انداز زیبایی از کوه آرارات را به مهمانان هدیه می‌دهد. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم گرمایشی، تلویزیون ماهواره‌ای، میز کار و اینترنت رایگان هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای بالکن، هال و اتاق‌خواب جداگانه هم هستند.
لازم به یادآوری است که خدمات اتاق و نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، لباس‌شویی و اتو Regineh Hotel Yerevan استفاده کنید. می‌توانید صبحانه خود را در اتاقتان صرف کرده و یا به رستوران بروید. غذاهای محلی و فست‌فود در این رستوران سرو می‌شود. برای کودکان هم غذاهای سلف‌سرویس مخصوصی موجود است. علاوه‌براین اسنک بار هم در دسترس است. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل رجینه ایروان امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی و خودپرداز فراهم کرده است.
خوش‌بختانه تاکسی و مترو در این ناحیه در دسترس است و با استفاده از آن می‌توانید سفر مقرون‌به‌صرفه‌ای تجربه کنید. شنا در استخر روباز، ماساژ و چترهای خورشید از امکانات سلامتی است که پس از یک روز شلوغ می‌تواند خستگی را از تنتان دور کند. جالب است بدانید چنان‌که دوری از حیوان خانگی‌تان برای‌تان دشوار است، نگران نباشید؛ در هتل رجینه ایروان ورود حیوان خانگی آزاد و کاملا رایگان است. هتل Regineh Hotel Yerevan با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست. همچنین امکانات هتل رجینه ایروان برای افراد ناتوان و استفاده کنندگان از ویلچر بهینه شده تا بتوانند همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه کنند.
خواندن روزنامه در تراس بیرونی و باخبر شدن از رویدادهای جهانی و یا بازی بیلیارد هم پیشنهادهای خوبی برای یک عصر زیبا به نظر می‌رسند. کارکنان هتل Regineh Hotel Yerevan با دقت و توجه زیادی مسئولیت‌های خود را انجام می‌دهند. در ضمن ورود حیوانات خانگی هم به این هتل رجینه ایروان آزاد است. فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس در ۱۲ کیلومتری هتل رجینه ایروان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از امکان رفت‌و‌برگشت به فرودگاه استفاده کنید.

اماکن نزدیک به هتل رجینه ایروان


مجموعه تاریخ ماتناداران ایروان تا هتل رجینه ایروان: ۱.۳ کیلومتر
بازار ورنیساژ ایروان تا هتل رجینه ایروان: ۱.۵ کیلومتر
موزه تاریخ ایروان تا هتل رجینه ایروان: ۱.۷ کیلومتر
باغ وحش ایروان تا هتل رجینه ایروان: ۱.۸ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است