search
menu

هتل Primer Hotel Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Primer Hotel Yerevan
اماکن نزدیک به هتل پرایمر ایروان

درباره هتل Primer Hotel Yerevan


یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت در ایروان و سپری کردن تعطیلات، هتل Primer Hotel است. پرایمر یک هتل ۳ ستاره است که در مرکز ایروان قرار گرفته و خدمات مناسبی به مهمانان ارائه می‌دهد. اتاق‌ها در هتل Primer Hotel Yerevan به سبک ساده‌ای طراحی شده‌اند و دارای امکاناتی از جمله تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، اینترنت رایگان، مینی‌بار، تلویزیون صفحه‌تخت و حمام با تمامی لوازم جانبی هستند.
بعضی از اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی از کوه آرارات را به شما هدیه می‌کنند. کارکنان نهایت همکاری را با مهمانان دارند و برای فراهم کردن آسایش برای مهمانان نهایت تلاش خود را می‌کنند. خدمات اتاق رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از لباس‌شویی هتل استفاده کنید. روزتان را با خوردن یک صبحانه خوشمزه در اتاقتان شروع کرده و برای ناهار و شام به رستوران روشن هتل پرایمر ایروان رفته و از غذاهای ارمنی و اروپایی هتل Primer Hotel Yerevan با منوی آلکارته لذت ببرید.
نزدیکی به جاذبه‌های ایروان گردش در این شهر را برایتان راحت می‌کند، همچنین سیستم حمل‌ونقل عمومی در دسترس است که با بهره‌گیری از آن می‌توانید سفر راحت و مقرون به صرفه‌ای تجربه کنید. پس از گردش در شهر به استخر روباز هتل رفته و خستگی را از تن بشویید. تنها در ۱۰۰ متری هتل پرایمر ایروان می‌توانید از پارک Victory Park دیدن کنید. از هتل تا موزه زیبا و تاریخی ماتِناداران تنها ۱۵ دقیقه پیاده‌روی دارد. لازم است اشاره کنیم که فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس در ۱۲ کیلومتری هتل Primer Hotel Yerevan قرار دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید از امکان رفت‌و‌برگشت به فرودگاه بهره‌مند شوید.

اماکن نزدیک به هتل پرایمر ایروان


مجموعه تاریخی ماتناداران تا هتل پرایمر ایروان: ۱.۳ کیلومتر
باغ وحش ایروان تا هتل پرایمر ایروان: ۱.۵ کیلومتر
بازار قدیمی ورنیساژ ایروان تا هتل پرایمر ایروان: ۱.۸ کیلومتر
پارک عشاق ایروان تا هتل پرایمر ایروان: ۲.۳ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است