search
menu

هتل Paris Hotel Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Paris Hotel Yerevan
اماکن نزدیک به هتل پاریس ایروان

درباره هتل Paris Hotel Yerevan


هتل Paris Hotel Yerevan با چشم‌انداز زیبایی از کوه آرارات گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. هتل پاریس ایروان ۴ ستاره است و در مرکز ایروان واقع شده است. اتاق‌های هتل پاریس به طرز زیبایی چیده شده‌اند تا راحتی و صمیمت خانه را برایتان تداعی کند.
از امکانات اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون هوشمند، مطبوع، مینی‌بار و کتری برقی اشاره کرد. حمام خصوصی با تمامی لوازم جانبی برای رفاه مهمانان در اتاق‌ها گنجانده شده است. کارکنان بسیار حرفه‌ای و دوستانه Paris Hotel Yerevan به مشکلات مهمانان رسیدگی می‌کنند. خدمات اتاق و نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، اتو و لباس‌شویی بهره‌مند شوید. از جمله مزیت‌های برتر هتل پاریس ایروان، سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها، امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP و آرایشگاه مردانه و زنانه است به همراه خدمات کامل آرایشگاهی است که همگی اقامت خوبی را برای مهمانان فراهم می‌کند. هتل با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست. از دیگر امکانات هتل Paris Hotel Yerevan فراهم کردن کالسکه برای خانواده‌هایی است که به همره فرزند کوچک خود سفر می‌کنند.
برای صرف غذا می‌توانید به رستوران هتل پاریس ایروان رفته و از غذاهای ایتالیایی، فرانسوی و اروپایی میل کنید. بعد از صرف غذا، بار هتل با گلچینی از نوشیدنی‌ها در انتظار شماست. هتل در فاصله نزدیکی از میدان جمهوری و ایستگاه اتوبوس قرار دارد و همین، رفت‌وآمد در شهر را برایتان آسان خواهد کرد. پس از گشت‌وگذار در شهر می‌توانید از موسیقی زنده هتل Paris Hotel Yerevan لذت برده و یا در تراس زیبای هتل پاریس ایروان استراحت کنید. فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس در ۱۰ کیلومتری هتل است و با پرداخت هزینه می‌توانید از امکان رفت‌وبرگشت به هتل استفاده کنید.

اماکن نزدیک به هتل پاریس ایروان


میدان آزادی تا هتل پاریس ایروان: ۳۰۰ متر
موزه تاریخ ارمنستان تا هتل پاریس ایروان: ۳۰۰ متر
ایستگاه مترو میدان آزادی تا هتل پاریس ایروان: ۵۰۰ متر
مسجد کبود ارمنستان تا هتل پاریس ایروان: ۵۰۰ متر
بازار ورنیساژ ایروان تا هتل پاریس ایروان: ۷۰۰ متر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است