search
menu

هتل Opera Suite Hotel Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Opera Suite Hotel Yerevan
اماکن نزدیک به هتل اوپرا سوئیت ایروان

درباره هتل Opera Suite Hotel Yerevan


هتل Opera Suite یک هتل ۴ ستاره ایروان است که در خیابان باقرامیان قرار دارد و با اقامت در این هتل می‌توانید از خدماتی کاملا مطلوب و با کیفیت برخوردار شوید. اتاق‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌‌اند که مهمانان از هرگونه امکاناتی برخوردار بوده و اقامتشان سرشار از آرامش باشد. از جمله مزیت‌های برتر هتل Opera Suite Hotel Yerevan سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها، امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP و اتاق‌های ویژه بیماران مبتلا به آلرژی است که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند
از امکانات اتاق‌ها می‌توان به تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، صند وق امانات، حمام خصوصی با تمام لوازم جانبی اشاره کرد. یک آشپزخانه کوچک با وسایلی نظیر یخچال، اجاق‌گاز و کتری برقی امکانات اتاق‌ها را تکمیل می‌کند. روزتان را با میل کردن صبحانه در اتاقتان آغاز کنید و برای وعده‌های ناهار و شام از غذاهای بین‌المللی رستوران صرف کنید.
نزدیکی به جاذبه‌های دیدنی ایروان از ویژگی‌های مثبت هتل اپرا سوئیت است. سالن اپرا ایروان در ۵۰۰ متری هتل قرار دارد؛ همچنین تاکسی و مترو در این ناحیه در دسترس است و به راحتی می‌توانید از تمام جاذبه‌های شهر بازدید کنید. از دیگر امکانات هتل اپرا می‌توان به باشگاه ورزشی و خدمات اسپا و زیبایی هتل اشاره کرد که گزینه‌های مناسبی برای تمام کردن یک روز پر از مشغله است. برای رفاه بیشتر مسافران هتل Opera Suite Hotel Yerevan امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.
چنان‌که دوری از حیوان خانگی‌تان برای‌تان دشوار است، نگران نباشید؛ در هتل اوپرا سوئیت ایروان ورود حیوان خانگی در قبال پرداخت هزینه آزاد است. هتل Opera Suite Hotel Yerevan با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شما به شهر ایروان است. همچنین امکان برق انداختن کفش‌هایتان نیز در این هتل ممکن است.
بار هتل اپرا سوئیت ایروان و نوشیدنی‌های متنوع آن هم گزینه‌های مناسبی برای سرحال کردن مهمانان هستند. فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس در ۱۰ کیلومتری هتل است و با پرداخت هزینه می‌توانید از امکان رفت‌و‌برگشت به فرودگاه استفاده کنید.

اماکن نزدیک به هتل اوپرا سوئیت ایروان


مجموعه تاریخی کاسکاد ایروان تا هتل اوپرا سوئیت ایروان: ۳۰۰ متر
پارک عشاق ایروان تا هتل اوپرا سوئیت ایروان: ۵۰۰ متر
مجموعه تایخی ماتناداران تا هتل اوپرا سوئیت ایروان: ۸۰۰ متر
میدان آزادی ایروان تا هتل اوپرا سوئیت ایروان: ۱.۳ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است