search
menu

هتل Olympia Hotel Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Olympia Hotel Yerevan
اماکن نزدیک به هتل اولیمپیا ایروان

درباره هتل Olympia Hotel Yerevan


هتل اولیمپیا هتلی سه ستاره با چشم‌انداز بی‌نظیری از کوه و دریا است که بهترین مکان برای گذراندن تعطیلاتتان در شهر ایروان به شمار می رود. هتل اولیمپیا دارای دو ساختمان است؛ ساختمان A در سال ۲۰۰۰ ساخته شده است و دارای اتاق‌هایی بزرگ است که به سبک کلاسیک طراحی شده‌اند و اما ساختمان B که در سال ۲۰۰۷ تاسیس شده اتاق‌هایی مدرن دارد.
تمامی اتاق‌های هتل اولیمپیا ایروان دارای بالکنی با منظره زیبایی از کوه آرارات هستند و مهمانان را از امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، اینترنت رایگان و تلویزیون برخوردار می‌کنند. مینی‌بار موجود در اتاق‌ها نیاز شما به نوشیدنی‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم می‌سازد. کارکنان هتل Olympia Hotel Yerevan کاملا حرفه‌ای هستند و با کمال خوش‌خلقی به سوالات شما پاسخ می‌دهند. خدمات اتاق رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباس‌شویی و هتل بهره‌مند شوید. می‌توانید روزتان را با صبحانه خوشمزه‌ای در اتاقتان شروع کنید. برای ناهار و شام هم می‌توان به رستوران هتل ولیمپیا ایروان رفته و از تنوع غذاهای روسی لذت ببرید. اگر طرفدار فعالیت و ورزش هستید به قسمت تفریحی هتل بروید و از امکانات هتل اولیمپیا ایروان برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری لذت ببرید. از جمله مزیت‌های برتر هتل Olympia Hotel Yerevan سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها است که این هتل را برای مسافرت زوجین مناسب‌تر می‌کند.
هتل اولیمپیا در مرکز ایروان قرار دارد و به راحتی می‌توانید از جاذبه‌های شهر دیدن کنید. اطراف هتل پر از جاذبه‌هایی است که با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. پس از گردش روزانه شنا کردن در استخر سرپوشیده و یا روباز هتل می‌تواند خستگی از تنتان به در کند. هتل اولیمپیا ایروان با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شما به شهر زیبای ایروان است.
همچنین سیستم حمل‌ونقل عمومی هم در دسترس است که با بهره گرفتن از آن می‌توانید سفر مقرون به صرفه‌ای تجربه کنید. فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس در ۸ کیلومتری هتل قرار دارد که با پرداخت هزینه می‌توانید از امکان رفت‌وبرگشت به فرودگاه استفاده کنید.

اماکن نزدیک به هتل اولیمپیا ایروان


موزه نسل‌کشی ارمنی‌ها تا هتل اولیمپیا ایروان: ۱ کیلومتر
پارک عشاق ایروان تا هتل اولیمپیا ایروان: ۲.۲ کیلومتر
کسجد کبود تا هتل اولیمپیا ایروان: ۲.۶ کیلومتر
مجموعه تاریخی کاسکاد ایروان تا هتل اولیمپیا ایروان: ۲.۸ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است