search
menu

هتل Nova Hotel Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nova Hotel Yerevan
درباره هتل نوا ایروان

درباره هتل Nova Hotel Yerevan


در دنیای مدرن هتل ۴ ستاره Nova Hotel Yerevan خدماتی در حد هتل‌های ۵ ستاره ارائه می‌شود و به لطف تجربه پرسنلش در رضایت‌مندی اکثر مهمانانش موفق بوده است. نزدیکی به میدان جمهوری ایروان مزیتی است که هتل‌های بسیاری از آن بهره می‌برند ولی همه آن‌ها از امکانات باکیفیت و طراحی مدرنی برخوردار نیستند.
بوتیک هتل نوا ایروان با نزدیکی به موزه‌ها و گالری‌های هنری و فاصله چند قدمی با میدان جمهوری و برنامه‌های سرگرم‌کننده اطراف آب‌نما از نظر موقعیتی حرف ندارد، حتی بهترین رستوران‌ها و کلاب‌های شهر ایروان هم به صورت زنجیروار هتل را احاطه کرده‌اند. اتاق‌های لوکس هتل Nova Hotel Yerevan با ترکیبی چشم‌گیر از رنگ‌های خاکستری و زرد فضای دل‌باز و آرامش‌بخشی را برای استراحت به وجود آورده‌اند.
اتاق‌های هتل نوا ایروان از امکاناتی مثل مینی‌بار، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای، کتری برقی، حمام اختصاصی، میز، گاو صندوق و تهویه مطبوع برخوردارند. مرکز سلامت، تسهیلات اسپا، انواع ماساژها، کرایه خودرو و دوچرخه و ارائه بلیط بازدید از جاذبه‌ها یا برنامه‌ها از دیگر امکانات جانبی است که این هتل از آن‌ها بهره‌مند است. هتل نوا ایروان با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شما به شهر ایروان است. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل نوا ایروان امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. امکانات اس‍پا و ماساژ هتل برای زدودن خستگی روزانه بهترین انتخاب است.
در برخی از اتاق‌ها هم بخشی به عنوان بخش نشیمن تعبیه شده که محل مناسبی برای نوشیدن چای عصرانه خواهد بود. هتل نوا برای اعضای کوچک‌تر خانواده‌ها زمینه سرگرمی را فراهم کرده و از آن‌ها با دی‌وی‌دی‌های موسیقی، کتاب، کارتون، پازل و بازی‌های متنوع پذیرایی می‌کند، حتی در صورت لازم می‌توان از خدمات پرستاری بچه هم بهره‌مند شد.
اگربه دنبال ورزش و تفریح باهم هستید می‌توانید از هتل Nova Hotel Yerevan دوچرخه اجاره کنید در غیر این صورت می‌توانید به کتابخانه هتل بروید و مدتی در فضای آرام آن مشغول کتاب‌‌خوانی شوید. فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس، نزدیکترین فرودگاه به هتل نوا ایروان است.

درباره هتل نوا ایروان


ایستگا مترو میدان آزادی تا هتل نوا ایروان: ۵۰۰ متر
بازار ورنیساژ ایروان تا هتل نوا ایروان: ۷۰۰ متر
کاسکاد یا هزار پله ایروان هتل نوا ایروان: ۱ کیلومتر
مجموعه تاریخی ماتناداران هتل نوا ایروان: ۱.۱ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است