search
menu

هتل North Avenue Hotel Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل North Avenue Hotel Yerevan
اماکن نزدیک به هتل نورث اونیو ایروان

درباره هتل North Avenue Hotel Yerevan


هتل تازه تاسیس و چهار ستاره نورث اونیو زیرمجموعه‌ای از بوتیک هتل‌های شهر ایروان ارمنستان است که در مرکز شهر ایروان واقع شده و دسترسی راحتی به اکثر نقاط شهر دارد. جالب است بدانید که نام هر طبقه هتل North Avenue Hotel Yerevan برگرفته از یکی از معروف‌ترین خیابان‌های کلان شهرهای جهان است.
از ساختمان هتل تا خانه اپرا و میدان جمهوری چند قدم فاصله وجود دارد و بناهای معروف شهر هم در فاصله چندصد متری ساختمان هستند که با شروع پیاده‌روی از هتل نورث اونیو ایروان در مدت زمان خیلی کوتاهی به این مکان‌ها می‌رسید ولی برای رفتن به فرودگاه بهتر است از سرویس رفت و برگشت فرودگاهی استفاده کنید که برای درخواستش باید هزینه‌ جداگانه‌ای پرداخت شود.
همان‌طور که می‌دانید بوتیک هتل‌ها، هتل‌های نقلی و کوچکی هستند، پس انتظار اتاق‌ها، حمام‌ها و سالن‌های بزرگی نداشته باشید. تمام ۲۴ اتاق هتل نورث اونیو ایروان به صورت مدرن و با اثاثیه شیکی چیده شده و انواع اتاق‌ها در ۵ دسته طبقه‌بندی شده‌اند. این اتاق‌ها از امکاناتی همچون تلویزیون صفحه‌تخت، کتری برقی، مینی بار، حمام اختصاصی مجهز به سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان برخوردارند.
ضمنا با اقامت در نورث اونیو صبحانه را مهمان هتل North Avenue Hotel Yerevan خواهید بود و می‌توانید هر روز چای و پودر قهوه را بدون پرداخت هزینه‌‌ای از کارکنان هتل نورث اونیو ایروان دریافت کرده و نوشیدنی مورد علاقه‌تان را در اتاق خود نوش جان کنید. این هتل هم برای کسانی که با هدف تفریح به ایروان آمده‌اند، مناسب است و هم انتظارات کسانی را که به دلیل اهداف کاری قصد اقامت در هتل را داشته باشند، برآورده می‌کند. ناگفته نماند که مهمانان در طول اقامتشان می‌توانند درخواست خدماتی همچون ماساژ، کرایه خودرو و کرایه دوچرخه را با پذیرش درمیان بگذارند. هتل نورث اونیو فاقد پارکینگ است.

اماکن نزدیک به هتل نورث اونیو ایروان


موزه تاریخ ارمنستان تا هتل نورث اونیو ایروان: ۳۰۰ متر
ایستگاه مترو میدان آزادی هتل نورث اونیو ایروان: ۳۰۰ متر
بازار ورنیساژ ایروان هتل نورث اونیو ایروان: ۶۰۰ متر
مسجد کبود ایروان هتل نورث اونیو ایروان: ۸۰۰ متر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است