search
menu

هتل Nork Residence Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nork Residence Yerevan
اماکن نزدیک به هتل نورک رزیدنس ایروان

درباره هتل Nork Residence Yerevan


هتل نورک رزیدنس یکی از هل‌های ۴ ستاره ایروان است که امکاناتی همچون استخر، سونا، سولاریوم، بیلیارد، سالن اسپا، سالن زیبایی، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و خدماتی مثل رفت و برگشت فرودگاهی، ماساژهای مختلف، کرایه خودرو و برنامه‌های تفریحی را در لیست خدمات خود دارد. یکی از امکانات جالب هتل نورک رزیدنس ایروان تراس آفتابگیر به صورت مبله و محوطه پیک‌نیک به همراه فضایی برای برپایی آتش و امکاناتی برای باربیکیو است.
همچنین مزیت‌هایی مثل خوش‌برخوردی پرسنل هتل “Nork Residence”، خدمات رفت و برگشت رایگان به مرکز شهر ایروان و موقعیت مکانی‌اش در جذب گردشگران موثر بوده است. ولی به نظر می‌رسد هتل نورک رزیدنس ایروان به یک بازسازی کامل نیاز دارد و یا باید فاکتور مدرنیته را ضمیمه امکاناتش کند. برای رفاه بیشتر مسافران هتل Nork Residence Yerevan امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، خدمات کامل آرایشگاهی، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، صندلی ماساژ، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. هتل Nork Residence Hotel با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شما به شهر زیبای ایروان است. مهمانان میتوانند بعد از یک روز گشت و گذار در شهر می‌توانند.
موقعیت مکانی هتل Nork Residence Yerevan از این نظر مناسب است که دسترسی راحتی به باغ‌های گیاه‌شناسی و مرکز شهر ایروان دارد. از این گذشته کف تمامی اتاق‌های هتل نورک رزیدنس ایروان فرش شده تا محیط گرم و صمیمی خانه را برای مسافران تداعی کند و در آن‌ها از امکاناتی نظیر مینی‌بار، تلویزیون ماهواره‌ای، حمام اختصاصی و بالکن بهره‌مند خواهید بود. ضمنا غذاهای ایرانی هم در کنار غذاهای بین‌المللی و محلی ارمنستان در رستوران نورک سرو می‌شود و حتی کادر پذیرش با زبان فارسی هم آشنایی دارند که ارتباط با آن‌ها را برای ما ایرانی‌ها راحت‌تر می‌کند.

اماکن نزدیک به هتل نورک رزیدنس ایروان


باغ وحش ایروان تا هتل نورک رزیدنس ایروان: ۲ کیلومتر
مجموعه تاریخی ماتِناداران تا هتل نورک رزیدنس ایروان: ۴.۳ کیلومتر
مجموعه تاریخی کاسکاد تا هتل نورک رزیدنس ایروان: ۴.۸ کیلومتر
بازار ورنیساژ ایروان تا هتل نورک رزیدنس ایروان: ۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است