search
menu

هتل Multi Grand Pharaon Hotel Yerevan

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Multi Grand Pharaon Hotel Yerevan

درباره هتل Multi Grand Pharaon Hotel Yerevan


در مسیر ایروان به آبوویان و در بزرگراه H۱ هتل ۵ ستاره‌ای به چشم می‌آید که خدماتی در حد استاندارد جهانی ارائه کرده و با هر مهمانی مثل یک سوپراستار رفتار می‌کند. وقتی اقامت رویایی خود را در فضای سلطنتی هتل مولتی گرند فارائون شروع کردید دلتان نمی‌آید از هتل بیرون بروید چون در این هتل همه چیز برای تفریح و هیجان آماده است؛ از اجرای زنده موسیقی گرفته تا استخرهای روباز و سرپوشیده و دیگر تفریحات.
همه اتاق‌های هتل مولتی گرند فارائون ایروان، از اتاق‌های استاندارد تا ویلاها و سوئیت‌های پرزیدنتال با امکاناتی مثل تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای، یخچال، کتری برقی، حمام اختصاصی، رادیو، چای‌ساز، مینی‌بار، وسایل بهداشتی مجهز شده‌اند و کف تمامی اتاق‌ها فرش شده است تا محیط گرم و صمیمی خانه را برای مسافران تداعی کند. از جمله مزیت‌های برتر هتل Multi Grand Pharaon Hotel Yerevan سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها و امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP است که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند. هتل مولتی گرند فارائون ایروان با دارا بودن امکاناتی چون زمین و محوطه بازی، نگهداری از کودک، استخر و غذای مخصوص کودکان انتخاب مناسبی برای سفرهای خانوادگی به همراه کودکان است.
برای رفاه بیشتر مسافران، هتل مولتی گرند فارائون ایروان امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه مردانه و زنانه، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. تسلط کارکنان هتل Multi Grand Pharaon Hotel Yerevan به زبان فارسی جای نگرانی برای مهمانان نمی‌گذارد.
از امکانات ویژه هتل هم می‌توان به مرکز تناسب اندام، سونا، جکوزی، حمام ترکی، باربیکیو، سالن زیبایی، باغ، اسپا، استخر سرپوشیده و مرکز سلامت اشاره کرد و همه مهمانان از خدماتی چون کرایه دوچرخه، لاندری، پرینت و فکس، رفت و روزنامه روزانه بهره‌مند خواهند بود.
بعد از صرف صبحانه داخل اتاقتان می‌توانید برای صرف وعده‌های غذایی از رستوران داخل هتل غذایی سفارش دهید و در صورت تمایل آن را در غذاخوری محوطه باز هتل مولتی گرند فارائون ایروان میل کنید و از هوای بیرون لذت ببرید. ضمنا می‌توانید درخواست منوی مخصوص رژیمی بدهید و حتی صبحانه خود را بیرون از اتاق و با پذیرایی از خود نوش جان کنید. ناگفته نماند که یکی از مهم‌ترین مزیت‌های هتل بهره‌مندی از سرویس رایگان رفت و برگشت فرودگاهی است.


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است