search
menu

هتل Minotel Barsam Suites Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Minotel Barsam Suites Yerevan
اماکن نزدیک به هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان

درباره هتل Minotel Barsam Suites Yerevan


میدان جمهوری و آب‌نمای بزرگ ایروان سال‌هاست که با عنوان قلب تپنده این شهر شناخته شده و شب‌های سرزنده آن پاتوق محلی‌ها و گردشگران خارجی بوده است. به همین جهت نزدیکی هتل‌ها‌ به این نقطه از شهر مزیت بزرگی برای آن‌ها تلقی می‌شود. یکی از هتل‌های ۴ ستاره معروفی که ۵ دقیقه پیاده تا میدان راه دارد، هتل مینوتل برسام سوییتس است.
هتل برای کسانی مناسب است که همیشه اتاق‌های بزرگی را ترجیح می‌دهند و از اقامت در اتاق‌های کوچک رضایت ندارند. از طرفی با هزینه مناسبی که برای اقامت در هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان در نظر گرفته شده پیدا کردن هتلی مشابه، آن هم با این قیمت تقریبا غیرممکن است. برای رفاه بیشتر مسافران هتل Minotel Barsam Suites Yerevan امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، اتاق خانواده، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.
درباره امکانات هتل Minotel Barsam Suites باید بگوییم که کف اتاق‌های هتل فرش شده و با برخورداری از تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای، حمام، کتری برقی و یک یخچال شرایط مناسبی را برای اقامت و آسایش فراهم کرده است ولی برای بهره‌مندی از اینترنت باید به بخش‌های عمومی هتل مثل لابی مراجعه کنید.
ضمنا استفاده از پارکینگ هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان برای همه مهمانان رایگان است و برای میل وعده‌های غذایی به غیر از رستوران هتل مینوتل برسام سوییتس می‌توان به یکی از رستوران‌ها و کافه‌هایی که در فاصله چندقدمی ساختمان هستند، سر زد. ناگفته نماند که کادر پذیرش به صورت تمام وقت در انجام اموری مثل کرایه خودرو، سرویس رفت و برگشت فرودگاهی و ترتیب تورهای محلی راهنمای مهمانان خواهد بود. هتل Minotel Barsam Suites Yerevan با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شما به ایروان است.

اماکن نزدیک به هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان


میدان آزادی تا هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان: ۳۰۰ متر
ایستگاه مترو Zoravar Andranik هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان: ۴۰۰ متر
بازار ورنیساژ ایروان هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان: ۶۰۰ متر
باغ وحش ایروان هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان: ۳.۸ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است