search
menu

هتل Armenia Marriott Hotel Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Armenia Marriott Hotel Yerevan
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل ماریوت ایروان

درباره هتل Armenia Marriott Hotel Yerevan


هتل ماریوت ایروان هتلی ۴ ستاره با امکانات رفاهی مناسب در ایروان پایتخت جمهوری ارمنستان است. حتی اگر بارها تجربه اقامت در بهترین و شیک‌ترین هتل‌های جهان را داشته باشید، به محض ورود به هتل ماریوت ارمنستان، بمبی از شگفتی‌ها در وجودتان منفجر خواهد شد.

امکانات رفاهی هتل


این هتل خیره‌ کننده که از بهترین امکانات ممکن برای میزبانی خود بهره می‌گیرد، دارای تراس آفتابگیر مبله، ۳ رستوران و کافی شاپ شیک بوده و به همین دلیل، تک تک لحظات مهمانان و مسافران در آن مملو از احساسات خوب می‌شود.
اتاق‌های هتل ماریوت با مینی‌بار، تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون صفحه تخت و بخش نشیمن تجهیز شده‌اند. تمامی این اتاق‌های هتل Armenia Marriott Hotel Yerevan فضای بسیار دنج و آرامش‌بخشی داشته و همگی با آغوشی باز به استقبال مهمانان خود می‌روند. ضمنا، از دکوراسیون کلاسیک و چشم‌نواز این اتاق‌ها هم نمی‌توان غافل شد.
برای رفاه بیشتر مسافران هتل Marriott Armenia Hotel Yerevan امکاناتی چون اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، خدمات کامل آرایشگاه مردانه و زنانه، مغازه آرایشی و بهداشتی، خودپرداز، آسانسور، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. همچنین امکان برق انداختن کفش‌هایتان در این هتل ممکن است.
هتل Marriott Armenia Hotel Yerevan با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و سالن برگذاری جلسات بهترین گزینه برای سفرهای کاری شماست. امکانات هتل برای افراد ناتوان و استفاده کنندگان از ویلچر بهینه شده تا بتوانند همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه کنند.
باشگاه ورزشی مدرنی در هتل ماریوت ایروان، عهده‌دار تضمین سلامتی مهمانان این هتل است. جدا از این باشگاه، بخش اسپا و استخر روباز هتل نیز بهترین مکان ممکن برای رفع خستگی بعد از گذراندن یک روز پر از هیجان و خاطره‌انگیز می‌توانند باشد. در مورد انتخاب هتل Armenia Marriott Hotel Yerevan برای اقامت در شهر ایروان، بد نیست این را هم بدانید که این هتل دارای یک پارکینگ اختصاصی است. همچنین اینترنت وای فای، پذیرش ۲۴ ساعته آن، انواع سرویس‌ها و خدمات را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

موقعیت مکانی هتل


فاصله هتل تا میدان اصلی شهر (میدان جمهوری) بسیار کوتاه است که امکان بازدید از جاذبه‌های تاریخی ایروان را برای خریداران بلیط هواپیما ایروان ممکن می‌سازد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل ماریوت ایروان


فاصله هتل تا میدان جمهوری: ۱۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه تاریخ ارمنستان: ۲۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد کبود ایروان: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا ورزشگاه هرازدان: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه اربونی: ۴.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است