search
menu

هتل King Hotel Yerevan

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل King Hotel Yerevan
اماکن نزدیک به هتل کینگ ایروان

درباره هتل King Hotel Yerevan


هتل کینگ ایروان یکی از هتل های ۲ ستاره در شهر زیبای ایروان است که مهمانان می‌توانند با هزینه‌ای اندک اقامتی راحت و دلنشین داشته باشند. اگر می‌خواهید در سفر به ایروان در هزینه‌ اقامتتان صرفه‌جویی کنید هتل کینگ گزینه مناسبی است.
با اقامت در هتل کینگ علاوه بر این که اقامتی ارزان خواهید داشت، بلکه به جاذبه‌های مهم شهر ایروان از جمله میدان جمهوری و نمایشگاه حیوانات سمی اکسوتاریوم (Exotarium) نزدیک است. در سراسر هتل King Hotel Yerevan دسترسی به اینترنت وای فای رایگان وجود دارد و تمامی اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون به همراه کانال‌های ماهواره‌ای و سرویس بهداشتی خصوصی هستند.
کسانی که در هتل کینگ اقامت می‌کنند، می‌توانند در فاصله بسیار نزدیک به اندازه ۵ دقیقه پیاده‌روی بهترین کافه‌ها، رستوران‌ها و یا بوفه‌های غذافروشی را بیابند و با خیال راحت از غذاهایشان امتحان کنند. برای مهمانانی که درباره جاذبه‌های شهر ایروان و مکان‌های دیدنی هیچ اطلاعاتی ندارند، بخش تور دسک هتل کینگ می‌تواند مهمانان را یاری کرده و با تهیه بلیط‌های لازم لذت تور شهرگردی در ایروان را برایشان مهیا کند.
برای تجربه یک سفر به یادماندنی می‌توانید از امکانات تفریحی هتل مانند دارت، بولینگ، بیلیارد، قایق سواری، و زمین تنیس برای لذت بیشتر استفاده کنید. هتل کینگ با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست. با تسلط کارکنان به زبان فارسی، مهمانان نگرانی درباره برقراری ارتباط ندارند. از جمله مزیت‌های برتر هتل King Hotel Yerevan امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP و اتاق‌های ویژه بیماران مبتلا به آلرژی است که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند.
همچنین، پرسنل هتل در مورد هرگونه سوالات از طرف مهمانان آن‌ها را با صبر و حوصله راهنمایی و هدایت می‌کنند. از دیگر جاذبه‌های نزدیک به هتل کینگ موزه نسل‌کشی ارامنه و سالن تئاتر اپرا و باله ارمنستان را می‌توان نام برد. فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس، نزدیکترین فرودگاه ایروان به هتل کینگ است.

اماکن نزدیک به هتل کینگ ایروان


فاصله هتل کینگ ایروان از مسجد آبی ایروان: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل کینگ ایروان از موزه تاریخ ارمنستان: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل کینگ ایروان از قلعه اربونی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل کینگ ایروان از دانشگاه دولتی ارمنستان: ۳.۳ کیلومتر




امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است