search
menu

هتل Kesabella Touristic House Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kesabella Touristic House
امکانات و خدمات عمومی هتل کزابلا توریستیک هاوس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل کزابلا توریستیک هاوس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kesabella Touristic House


هتل کزابلا توریستیک هاوس یکی از هتل‌های به‌صرفه در شهر ایروان، پایتخت کشور ارمنستان است که برای اقامتی به‌یادماندنی و آسوده کاملا مناسب است. هتل کزابلا توریستیک هاوس ایروان برای مسافرانی که قصد دارند اقامتی اقتصادی و در عین حال راحت را تجربه کنند، بیشتر ساعات روز را به دیدن جاهای دیدنی ایروان مشغول شوند و یا ناهار و شام را در رستوران میل کنند و برای استراحت به هتل بازگردند، بسیار ایده‌آل است. اگر بلیط هواپیما ایروان رزرو کرده‌اید، خبر خوب این است که فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس تنها ۲ کیلومتر با هتل کزابلا توریستیک هاوس ایروان فاصله دارد. اگر تمایل داشته‌باشید که با وسایل حمل‌ونقل عمومی به کشف شهر زیبا و تماشایی ایروان بروید، چندین ایستگاه مترو در نزدیکی هتل Kesabella Touristic House قرار دارد. شهر ایروان یکی از شهرهای باستانی و با پیشینه تاریخی کهن است که دارای جاهای دیدنی زیبا و مشهوری است. یکی از جاذبه‌های دیدنی که باید حتما از آن بازدید کنید؛ پارک عشاق ایروان است که جاذبه‌ای سرسبز، چشم‌نواز و زیبا برای گذراندن اوقاتی مفرح است.

امکانات و خدمات عمومی هتل کزابلا توریستیک هاوس


هتل کزابلا توریستیک هاوس ایروان دارای امکانات و تجهیزاتی خوب و با کیفیت بالا است که برای اقامت خاطره‌انگیز و با آسودگی و آرامش مسافران سراسر دنیا طراحی شده‌است. هتلKesabella Touristic House دارای لابی شیک، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمامی فضاهای هتل است. می‌توانید در هتل کزابلا توریستیک هاوس صبحانه‌ای مفصل و لذیذ را در محیطی دنج میل کنید و صبحی دل‌انگیز و پر از انرژی مثبت را آغاز کنید. یکی از مزیت‌های هتل کزابلا توریستیک هاوس این است که می‌توانید حیوانات خانگی خود را هم با پرداخت مبلغی به همراه داشته باشید. خدماتی که هتل کزابلا توریستیک هاوس ایروان ارائه می‌کند تا مسافران کمبودی حس نکنند شامل مواردی است از قبیل: نظافت روزانه، لباسشویی، اتو، خدمات شاتل، فکس، فتوکپی و خدمات بیدارباش. اگر بلیط هواپیما ارزان دارید، از ترانسفر فرودگاهی رفت ‌و برگشت هتل Kesabella Touristic House ایروان استفاده کنید تا نگرانی بابت رفت و آمد نداشته باشید. کارکنان مجرب هتل کزابلا توریستیک هاوس قادر هستند علاوه بر زبان ارمنی، به زبان‌های انگلیسی، عربی و روسی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌های بسیار راحت و زیبایی در هتل کزابلا توریستیک هاوس ایروان قرار دارد که برای اقامتی آسوده و خوش بسیار مناسب هستند. انواع اتاق‌های هتل Kesabella Touristic House شامل اتاق‌هایی چشم‌گیر است از جمله: اتاق یک نفره، اتاق استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق استاندارد دو نفره با دو تخت سینگل، اتاق استاندارد سه نفره با سه تخت سینگل،‌ اتاق استاندارد چهار نفره با چهار تخت سینگل و اتاق خانوادگی با پنج تخت سینگل.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکانات خوب و کاربردی داخل اتاق‌های هتل Kesabella Touristic House قرار دارند که برای اقامت هرچه آسوده‌تر مسافران تعبیه شده‌اند. امکانات اتاق‌ها شامل مواردی است از جمله: مبلمان، تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، میز تحریر، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار، تلفن،‌ کمد لباس، صندلی و سیستم اطفا حریق. توجه داشته باشید که در داخل اتاق‌های هتل کزابلا توریستیک هاوس امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل کزابلا توریستیک هاوس ایروان محوطه و حیاطی سرسبز و باصفا قرار دارد که می‌توانید در فضایی دلنشین و دنج با دوستان و یا خانواده خود بنشینید، گپ بزنید، قدم بزنید و حتی صبحانه هم میل کنید. کودکان شما می‌توانند در فضایی دلچسب در فضایی سبز بازی کنند و شما هم از هوای مطلوب و آفتاب لذت ببرید.

فاصله هتل کزابلا توریستیک هاوس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه و یادمان نسل کشی ارمنی‌ها ایروان: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا مسجد کبود (مسجد آبی) ایروان: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا میدان جمهوری ایروان: ۱۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان ایروان: ۱۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا کاسکاد ایروان: ۲۰ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است