search
menu

هتل Imperial Palace Hotel Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Imperial Palace Hotel Yerevan
اماکن نزدیک به هتل ایمپریال پالاس ایروان

درباره هتل Imperial Palace Hotel Yerevan


هتل ایمپریال پالاس ایروان هتلی ۴ ستاره با در اختیار گذاشتن ۷۷ اتاق مدرن در سبک‌های متفاوت، اقامت دل‌نشینی را برای مهمانان پایتخت ارمنستان رقم می‌زند. از پنجره بعضی از اتاق‌های این هتل چشم‌اندازهای حیرت‌انگیز و شگفت‌آوری از کوه آرارات دیده می‌شود.
سالن کنفرانسی با ظرفیت ۳۰ نفر، رستورانی با منوی غذاهای اروپایی و محلی، باشگاهی در مجاورت ساختمان، اتاق ماساژ، باغی برای قدم زدن و تراسی برای تماشای اطراف بخشی از امکاناتی هستند که هتل Imperial Palace Hotel Yerevan در اختیارتان قرار می‌دهد. گرچه تسهیلات، زیبایی و راحتی اتاق‌ها بسته به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید متفاوتند ولی همه اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت، کتری برقی، اینترنت، مینی‌بار و حمام‌های اختصاصی هستند و در این حمام‌ها سشوار و لوازم بهداشتی به صورت رایگان در اختیارتان خواهد بود.
دو نکته مثبتی که تقریبا همه مهمانان هتل ایمپریال پالاس ایروان به آن اشاره کرده‌اند موقعیت مکانی بسیار خوب هتل و در نتیجه دسترسی فوق‌العاده راحت به جاذبه‌های شهر و همچنین رفتار کاملا حرفه‌ای و خوش‌برخورد بودن کادر پذیرش هتل Imperial Palace Hotel Yerevan است. همه آن‌ها از صبوری این کادر در پاسخ به سوالات و راهنمایی کامل درباره جاذبه‌های اطراف قدردانی کرده‌اند.
البته خبر خوشی برای گیاه‌خواران عزیز هم داریم، در منوی رستوران هتل ایمپریال پالاس ایروان غذاهای متنوعی برای این عزیزان پیدا می‌شود و نیازی نیست وقت طولانی را به دنبال رستوران‌هایی با این منو باشند، ضمنا جالب است بدانید که می‌توانید در صورت تمایل درخواست منویِ رژیمی بدهید.
همان‌طور که گفتیم هتل در مرکز شهر ایروان واقع شده و برای همین با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توان به اکثر جاذبه‌های شهر دسترسی پیدا کرد، موزه ماتناداران نزدیک‌ترین بنا به هتل است و رفتن به آن‌جا فقط ۲ دقیقه طول می‌کشد. ضمنا با ۱۰ دقیقه رانندگی می‌توان به ایستگاه قطار ایروان رفت و برای دسترسی به فرودگاه زوارتنوتس ایروان بهتر است با پذیرش هماهنگ کنید تا از سرویس رفت و برگشت فرودگاهی استفاده کنید چون از هتل Imperial Palace Hotel Yerevan تا فرودگاه ۱۵ دقیقه با خودرو راه است.

اماکن نزدیک به هتل ایمپریال پالاس ایروان


فاصله هتل ایمپریال پالاس ایروان از میدان جمهوری: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل ایمپریال پالاس ایروان از مسجد آبی ایروان: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل ایمپریال پالاس ایروان از باغ وحش ایروان: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل ایمپریال پالاس ایروان از قلعه اربونی: ۵.۷ کیلومتر




امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است