search
menu

هتل Hrazdan Hotel Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hrazdan Hotel Yerevan
اماکن نزدیک به هتل هرازدان ایروان

درباره هتل Hrazdan Hotel Yerevan


هتل هرازدان ایروان هتلی ۴ ستاره در مرکز شهر ایروان پایتخت ارمنستان و در ۱۰۰ متری جاذبه مهم کلیسای جامع سارکیس مقدس واقع شده است. همچنین، فاصله هتل تا موزه تاریخ ارمنستان و گالری ملی به اندازه ۱۰ دقیقه پیاده‌روی است. این هتل دارای تفریحات زیبایی از جمله استخر روباز فصلی، فضای مخصوص حمام آفتاب و باغ است. مهمانانی که در فصل تابستان به ایروان سفر می‌کنند می‌توانند نهایت لذت را ببرند.
اینترنت رایگان وای فای در سراسر هتل قابل دسترس است و مهمانان با استفاده از این امکان، عکس‌هایی که در ایروان از جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی شهر گرفته‌اند را می‌توانند بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی با دوستان و خانواده‌شان به اشتراک بگذارند. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل هرازدان امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.
انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ اروپایی و بین‌المللی در آشپزخانه رستوران هتل هرازدان ایروان برای مهمانان آماده و طبخ می‌شوند. مهمانان می‌توانند غذایشان را هم در رستوران و هم در فضای باز کنار استخر نوش جان کنند. در لابی هتل Hrazdan Hotel Yerevan نیز بار نوشیدنی دنج با انواع نوشیدنی‌های متنوع وجود دارد که آماده ارائه خدمات به مهمانان است. کارکنان به زبان فارسی مسلط هستند از این رو جای هیچ نگرانی بابت برقراری ارتباط با کارکنان هتل وجود ندارد. هتل Hrazdan Hotel Yerevan با دارا بودن امکاناتی چون زمین و محوطه بازی و استخر مخصوص کودکان انتخاب مناسبی برای سفرهای خانوادگی به همراه کودکان است.
اقامت در اتاق‌های بزرگ، مجهز به سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون‌های صفحه تخت در هتل هرازدان میسر و امکان‌پذیر است. اتاق‌های مهمان در هتل Hrazdan Hotel Yerevan سرویس‌های بهداشتی خصوصی مدرن مجهز به سشوار و لوازم بهداشتی دارند و چشم‌انداز برخی اتاق‌ها از کوه‌های زیبای آرارات تشکیل شده است. هتل هرhcدان ایروان با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست.

اماکن نزدیک به هتل هرازدان ایروان


فاصله هتل هرازدان ایروان از موزه تاریخ ارمنستان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل هرازدان ایروان از کاسکاده ایروان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل هرازدان ایروان از ایستگاه مترو میدان جمهوری: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل هرازدان ایروان از دانشگاه دولتی ایروان: ۲.۱ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است