search
menu

هتل Hotel National Yerevan

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel National Yerevan
اماکن نزدیک به هتل نشنال ایروان

درباره هتل Hotel National Yerevan


هتل تازه تاسیس نشنال ایروان “Hotel National” مختص لاکچری‌ پسندانی است که به ایروان سفر کرده‌اند. هتل Hotel National Yerevan درست در مرکز پایتخت، درهای خود را با خوش‌رویی به روی گردشگران ارمنستان باز کرد و با ۷۵ اتاق لوکس در صدد جلب رضایت مهمانان است.
هتل نشنال ایروان در رده هتل بوتیک‌های مدرن دسته‌بندی می‌شود و ۷۵ اتاقش شامل ۶ سوئیت هستند که هر کدام با تکنولوژی‌های فوق استانداردی برای آسایش و راحتی شما طراحی شده‌اند. هتل نشنال ایروان فکر جلسات کاری و برنامه‌های شما را کرده و با ارائه ۳ اتاق جلسه مجهز به تجهیزات تصویری و شنیداری و خدمات لازم جای هیچ نگرانی را برایتان نمی‌گذارد. از طرفی با ۵ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه متروی میدان جمهوری دسترسی خواهید داشت، گرچه برای بازدید از بناها و جاذبه‌های اصلی شهر نیازی به سیستم حمل‌ونقل نخواهید داشت.
استخر سرپوشیده، باشگاه، اسپا، حمام ترکی، رستوران منوی انتخابی و سونا از جمله امکاناتی هستند که هتل نشنال ایروان در اختیار مهمانانش می‌گذارد. ضمنا برای بهره‌مندی از خدمات ماساژ و سرویس رفت و برگشت فرودگاهی باید هزینه جداگانه‌ای پرداخت شود. پنجره‌های بزرگ اتاق‌ها، گچ‌بری‌های هنرمندانه سقف، پرده‌های لوکس، شومینه، موزائیک‌های رنگارنگ و تناژ رنگ‌های خنثی‌ایی که در اثاثیه اتاق‌ها به کار رفته به طور شگفت‌آوری همه را شیفته خود می‌کنند.
اتاق‌های هتل Hotel National دارای اینترنت رایگان، تلویزیون، مینی‌بار، حمام اختصاصی مجهز به حوله تن‌پوش و لوازم بهداشتی رایگان هستند. گفتنی است که کافه رز هتل Hotel National Yerevan با سرو نوشیدنی‌های متنوع و غذاهای سبک و رستوران منوی انتخابی هتل با سرو خوراک‌ها و غذاهای بین‌المللی در پاسخگویی ذائقه‌تان کم نمی‌گذارند. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس در ۲۰ متری هتل نشنال ایروان قرار دارد که امکان دسترسی سریع و راحت به تمام نقاط شهری را فراهم می‌کند. باتوجه به امکانات هتل نشنال برای مسافرت به صورت زوج پیشنهاد شده است.

اماکن نزدیک به هتل نشنال ایروان


میدان آزادی ایروان تا هتل نشنال ایروان: ۲۰۰ متر
موزه تاریخ ارمنستان تا هتل نشنال ایروان: ۳۰۰ متر
ایستگاه مترو میدان آزادی ایروان تا هتل نشنال ایروان: ۴۰۰ متر
مجموعه تاریخی کاسکاد ایروان تا هتل نشنال ایروان: ۱.۴ کیلومتر
دریاچه ایروان تا هتل نشنال ایروان: ۵ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است