search
menu

هتل Hobby Hotel Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hobby Hotel Yerevan
اماکن نزدیک به هتل هوبی

درباره هتل Hobby Hotel Yerevan


ایروان، پایتخت کشور ارمنستان از جمله شهرهایی است که سالانه میزبان تعداد بی شماری گردشگر از سراسر جهان می شود. از آن جایی که صرفه جویی در سفر و در عین حال داشتن اقامتی راحت و دلنشین مهم است، یکی از هتل هایی که گردشگران می توانند با پرداخت هزینه مناسب اقامتی رضایت بخش و آسوده داشته باشند، هتل هوبی (Hobby Hotel) است. هتل هوبی هتلی ۳ ستاره در یکی از موقعیت های خوب شهر ایروان است و امکانات متنوع زیادی به مهمانانش ارائه می دهد. گردشگرانی که پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به این شهر سفر و در هتل Hobby Hotel Yerevan اقامت می کنند، می توانند به راحتی و در کمترین زمان به بازدید از جاذبه های زیبا و مهم شهر بروند و این مزیت بسیار خوبی است. تمامی آنچه که مهمانان از یک اقامت خوب در سفر انتظار دارند، در هتل هوبی فراهم گردیده است. هتل برای مهمانان اینترنت وای فای رایگان رائه می دهد تا بتوانند در اوقات فراغت عکس های خود را در گشت و گذار از ایروان با دوستانش به اشتراک بگذارند یا کارهای مهم آنلاین خود را به موقع و سریع انجام دهند.
مهمانان می توانند در هتل هوبی با توجه به نیازهای خود اتاق مورد نظرشان را رزرو کنند. انواع اتاق های مختلف ازجمله سوئیت عروس، اتاق خانواده، اتاق سیگار ممنوع، اتاق وی آی پی (خدمات بسیار ویژه) و ... در هتل هوبی قابل رزرو و تمامی اتاق های هتل Hobby Hotel Yerevan عایق صدا هستند. انواع خدمات مختلف از قبیل خدمات خانه داری به طور روزانه به اتاق های مهمان ارائه می گردد. به همین دلیل، مهمانان می توانند از بابت تمیزی و نظافت اتاق ها اطمینان خاطر داشته باشند. در همه اتاق ها تمام امکانات رفاهی لازم و ضروری از قبیل تخت، تلویزیون ال سی دی، مبل، میز، یخچال، مینی بار (باهزینه)، چای/ قهوه ساز، تلفن، گاوصندوق دیجیتالی، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سیستم گرمایشی و ... وجود دارند.
امنیت و ایمنی واحدهای اقامتی هتل هوبی در درجه بسیار خوبی قرار دارد و تمامی تدابیر امنیتی برای حفظ امنیت جانی و مالی مهمانان در نظر گرفته شده است. در لابی هتل Hobby Hotel Yerevan و تمامی طبقات آتش خاموش کن، سیستم اعلام حریق، سیستم اعلام وضعیت امنیتی قرار دارند و بخش امنیتی هتل ۲۴ ساعته در حال آماده باش و فعالیت هستند تا هیچ گونه مشکل و حادثه ناگواری برای مهمانان پیش نیاید. در هتل هوبی صندوق امانات نیز موجود است و مهمانان می توانند از آن استفاده کنند. به طور کلی، ایمنی و امنیت هتل هوبی بسیاررضایت بخش است. لازم به ذکر است که استعمال دخانیات در سراسر هتل ممنوع است.
هتل هوبی رستوران ندارد، اما یک سالن صبحانه خوری دارد که هر روز در ساعات معین صبح برای مهمانان صبحانه متنوع و خوشمزه تدارک می بیند و صبحانه را به صورت بوفه ای (سلف سرویس) به مهمانان سرو می کند.
در لابی هتل امکانات زیادی جهت ر فاه و آسایش هرچه بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده اند. این امکانات عبارت اند از: اتاق چمدان، بخش رزرواسیون تور، سیستم تهویه مطبوع،فروشگاه، مینی مارکت و پذیرش ۲۴ ساعته. پذیرش هتل هوبی به طور شبانه روزی فعالیت دارد و مهمانان را در خصوص سوال ها و نیازهایشان با صبر و حوصله راهنمایی و هدایت می کنند. مهمانان می توانند خدماتی از قبیل لاندری، خشکشویی، ورود و خروج خصوصی و یا فشرده، خدمات تور و کانسرج، خدمات بلیط، فکس، فتوکپی، خدمات ترانسفر و ترانسفر فرودگاهی برای مسافرینی که با پرواز ایروان سفر میکنند و کرایه ماشین را از پذیرش هتل درخواست کنند. پرسنل پذیرش و تمامی کارکنان هتل هوبی بسیار مجرب، خوش برخورد و صمیمی هستند و نهایت تلاششان را برا جلب رضایت مهمانان می کنند. همچنین، پرسنل هتل به زبان های انگلیسی و روسی مسلط هستند و مهمانان به راحتی می توانند با آن ها ارتباط برقرار کنند. اقامت در هتل هوبی ایروان تجربه شیرین و به یاد ماندنی برای مهمانان خواهد بود.

اماکن نزدیک به هتل هوبی

:
فاصله تا مسجد کبود: ۵۰۰ متر
فاصله تا سرگئی پاراجانف: ۷۵۰ متر
فاصله تا هومانس تومانیان: ۷۵۰ متر
فاصله تا میدان جمهوری: ۹۰۰ متر
فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا پارک عشاق: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا آبشار کاسکاد: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا ورزشگاه هرازدان: ۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است