search
menu

هتل Golden Palace Hotel Yerevan

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Golden Palace Hotel Yerevan
اماکن نزدیک به هتل گلدن پالاس ایروان

درباره هتل Golden Palace Hotel Yerevan


هتل گلدن پالاس ایروان از هتل های ۵ ستاره در شهر ایروان است و از میدان جمهوری به اندازه ۳ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. همچنین با دیگر جاذبه‌های مهم شهر از جمله سالن تئاتر اپرا و باله ارمنستان، مسجد کبود و موزه تاریخ ارمنستان فاصله کمی دارد. امکانات عالی این هتل شامل اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان و سالن بدنسازی هستند.
اتاق‌های مهمان در هتل Golden Palace Hotel Yerevan حس و روح دیگری دارند و در زیبایی و جذابیت حد و مرز ندارند. سرویس‌های بهداشتی اتاق‌ها با سنگ مرمر طراحی شده‌اند و چیدمان اتاق‌ها با مبلمان کلاسیک ایتالیایی چیدمان شده است. روح این طراحی زیبا را در دکور فرهنگی و مسحورکننده اتاق‌ها می‌توان مشاهده و لمس کرد.
برخی اتاق‌ها دارای بالکن و برخی بدون بالکن هستند. منظره‌ای که از پنجره اتاق‌ها پیدا است، مربوط به خیابان‌های مدرن و باستانی ایروان است. در تمامی اتاق‌های مهمان تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع، دستگاه قهوه‌ساز، میز تحریر و حمام گرم وجود دارند. برای رفاه بیشتر مسافران هتل Golden Palace Hotel Yerevan امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.
در رستوران روف تاپ هتل که در آخرین طبقه هتل واقع است، انواع غذاهای خوشمزه برای مهمانان سرو می‌شوند. صبحانه کانتیننتال (شامل نان، شیرینی، آبمیوه، قهوه و مربا) هر روز صبح برای مهمانان آماده می‌شود. مهمانان می‌توانند از نوشیدنی‌های متنوع بار هتل نیز امتحان کنند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل گلدن پالاس انواع خدمات مربوط به مهمانان را به بهترین شکل ممکن ارائه می‌دهد و مهمانان را در زمینه کرایه اتومبیل و ارائه تور (به درخواست مهمان) راهنمایی می‌کند. چنان‌که دوری از حیوان خانگی‌تان برای‌تان دشوار است، نگران نباشید؛ در هتل گلدن پالاس ایروان ورود حیوان خانگی در قبال پرداخت هزینه آزاد است.

اماکن نزدیک به هتل گلدن پالاس ایروان


فاصله هتل گلدن پالاس ایروان از دانشگاه دولتی ایروان: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل گلدن پالاس ایروان از موزه سرگئی پاراجانوف: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل گلدن پالاس ایروان از کاسکاده ایروان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل گلدن پالاس ایروان از موزه نسل کشی ارامنه: ۲.۳ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است