search
menu

هتل Europe Hotel Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Europe Hotel Yerevan
اماکن نزدیک به هتل اروپا ایروان

درباره هتل Europe Hotel Yerevan


هتل اروپا ایروان هتلی ۴ ستاره در شهر زیبای ایروان از کلیسای معروف سورپ گریگور لوساوریچ (Sourp Krikor Lusavorich) تنها ۵۰۰ متر فاصله دارد و دارای امکانات متنوع رفاهی برای فراهم کردن اقامتی راحت بر ای مهمانان است.
در تمامی اتاق‌های هتل اروپا، اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون کابلی، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع و مبلمان راحتی وجود دارند. سرویس‌های بهداشتی خصوصی در اتاق‌ها مجهز به دوش حمام، سشوار و امکانات رفاهی هستند. حوله و دمپایی نیز در صورت درخواست مهمانان ارائه می‌شوند. در هتل Europe Hotel Yerevan صبحانه کانتیننتال (صبحانه‌ای که از چند نوع نان، شیرینی، قهوه، آبمیوه و مربا تشکیل می‌شود) هر صبح برای مهمانان سرو می‌شود. علاوه براین رستوران‌های زیادی در نزدیکی هتل وجود دارند که تجربه صرف غذا خارج از هتل را برایتان فراهم می‌کند. مهمانان در صورت تمایل می‌توانند صبحانه‌شان را داخل اتاقشان میل کنند. انواع نوشیدنی‌های متنوع در بار هتل اروپا ایروان برای مهمانان آماده و سرو می‌شود. خدمات اتاق نیز بنا به درخواست مهمانان ارائه می‌شود.
خبر خوشی که برای خانواده‌هایی با کودکان و نوزادان داریم این است که در هتل Europe Hotel yerevan خدمات پرستاری از کودک برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده است. اگر مهمانان قصد گردش‌های طولانی و یا شرکت در تفریحات مخصوص بزرگسالان دارند، می‌توانند با خیال راحت فرزندشان را به دست پرسنل بخش کودک هتل اروپا بسپارند و به کارهایشان برسند. اگر مهمانان برنامه خاصی برای گردش در شهر و بازدید از جاذبه‌ها ندارند، می‌توانند از بخش تور دسک هتل درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌های جاذب شهر از این بخش تهیه کنند.
همچنین، پذیرش ۲۴ ساعته هتل اروپا آماده نگهداری از چمدان‌های مهمانان است. در این مورد مهمانان می‌توانند اطمینان خاطر داشته باشند. بعضی از جاذبه‌های زیبا و معروف ایروان از قبیل مسجد کبود و سالن تئاتر اپرا و باله ارمنستان از هتل اروپا فاصله چندان دوری ندارند و به راحتی قابل دسترس هستند.

اماکن نزدیک به هتل اروپا ایروان


فاصله هتل اروپا ایروان از موزه سرگی پارجانوف: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل اروپا ایروان از ایستگاه مترو یریتاسارکادان: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل اروپا ایروان از موزه تومانیان: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل اروپا ایروان از قلعه اربونی: ۴.۴ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی رایگان
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است