search
menu

هتل Erebuni Hotel Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Erebuni Hotel Yerevan
اماکن نزدیک به هتل اربونی ایروان

درباره هتل Erebuni Hotel Yerevan


هتل اربونی ایروان از هتل های ۴ ستاره دقیقا در قلب و مرکز شهر ایروان واقع شده و در نزدیکی میدان جمهوری قرار دارد. این هتل با ارائه انواع غذاهای خوشمزه اروپایی و ارمنی از مهمانانش استقبال می‌کند. مهمانان هر روز صبح می‌توانند از صبحانه بوفه‌ای سلف سرویس رستوران هتل نوش جان کنند. همچنین، اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل قابل دسترس است.
اتاق‌های مهمان در هتل اربونی بسیار شیک و مدرن هستند و در تمامی آن‌ها سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال‌های ماهواره‌ای و چای‌ساز و قهوه‌ساز وجود دارد. مهمانانی که در هتل اربونی اقامت دارند، می‌توانند تمامی وعده‌های غذایی را در رستوران شیک هتل Erebuni Hotel Yerevan میل کنند و همچنین، انواع نوشیدنی‌های متنوع در بار مدرن هتل اربونی برای مهمانان آماده و سرو می‌شوند.
همچنین اسنک بار، میز میوه و شیرینی هم در دسترس است. هتل اربونی ایروان با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست. برای رفاه بیشتر مسافران هتل امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه مردانه و زنانه، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، شاتل فرودگاهی، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. امکان برق انداختن کفش‌هایتان نیز در هتل Erebuni Hotel Yerevan ممکن است.
هتل اربونی از موقعیت عالی در شهر برخوردار است و تا سالن تئاتر اپرا و باله ارمنستان به اندازه ۱۰ دقیقه پیاده‌روی و تا فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس به اندازه ۲۰ دقیقه رانندگی فاصله دارد. این هتل برای مهمانان ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت ارائه می‌دهد.
مهمانان می‌توانند در تورهایی که توسط هتل اربونی برای بازدید از جاذبه‌های شهر ایروان برگزار می‌شوند، شرکت کرده و لذت ایروان گردی را تجربه کنند. همچنین، در محل پذیرش هتل Erebuni Hotel Yerevan مغازه‌هایی وجود دارند که مهمانان می‌توانند از آن‌ها خرید کنند و چمدان‌هایشان را به بخش امانتداری چمدان‌ها بسپارند.

اماکن نزدیک به هتل اربونی ایروان


فاصله هتل اربونی ایروان از موزه تومانیان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل اربونی ایروان از ایستگاه متروی یریتاسارکدان: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل اربونی ایروان از کاسکادای ایروان: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل اربونی ایروان از باغ وحش ایروان: ۳.۷ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است