search
menu

هتل DoubleTree by Hilton Yerevan City Centre

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل DoubleTree by Hilton Yerevan City Centre
اماکن نزدیک به هتل دابل تری بای هیلتون ایروان

درباره هتل DoubleTree by Hilton Yerevan City Centre


هتل دابل تری بای هیلتون ایروان به عنوان یک هتل ۴ ستاره در مرکز شهر ایروان پایتخت ارمنستان از موقعیتی عالی برخوردار است. این هتل به اندازه ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از میدان جمهوری و به اندازه ۱۰ دقیقه رانندگی از فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس فاصله دارد. مسافرانی که با اتومبیل شخصی خود به ایروان سفر کرده‌اند، با اقامت در این هتل می‌توانند از پارکینگ رایگان و اختصاصی هتل استفاده کنند. از جمله خدمات مهم و قابل توجه هتل DoubleTree by Hilton Yerevan City Centre باشگاه بدنسازی، سونا و اینترنت وای فای رایگان هستند.
اتاق‌های مهمان در هتل دابل تری بای هیلتون دارای چشم‌انداز زیبایی از کوه‌های آرارت هستند و در تمامی آن‌ها سیستم تهویه مطبوع، محل نشیمن، مینی بار رایگان و تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال‌های ماهواره‌ای وجود دارند. سرویس‌های بهداشتی اتاق‌های DoubleTree by Hilton Yerevan City Centre شامل توالت فرنگی، سشوار، حوله و دمپایی هستند. از جمله مزیت‌های برتر هتل دابل تری بای هیلتون ایروان سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها و امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP است که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند. برای رفاه بیشتر مسافران هتل امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، آصندلی ماساژ، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.
مهمانانی که در هتل دابل تری بای هیلتون ایروان اقامت می‌کنند، می‌توانند از غذاهای خوشمزه رستوران هتل DoubleTree by Hilton Yerevan City Centre بخورند و از نوشیدنی‌های متنوع بار هتل بنوشند. در این هتل خدماتی از قبیل سرو صبحانه یا ناهار بسته‌بندی شده در اتاق و خدمات اتاق بنا به درخواست مهمانان ارائه می‌شوند. همچنین منوی مخصوص افراد دارای رژیم در دسترس است. مهمانان در هتل دابل تری با هیلتون اقامتی راحت، دلچسب و به یاد ماندنی خواهند داشت. فرودگاه زروانتوس نزدیکترین فرودگاه ایروان به هتل دابل تری بای هیلتون است.

اماکن نزدیک به هتل دابل تری بای هیلتون ایروان


فاصله تا استادیوم هازاردان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا سالن باله و اپرا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه قطار ایروان: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش ایروان: ۴.۳ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است