search
menu

هتل Diamond House Hotel Yerevan

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Diamond House Hotel Yerevan
اماکن نزدیک به هتل دیاموند ایروان

درباره هتل Diamond House Hotel Yerevan


هتل دیاموند ایروان هتل ۴ ستاره‌ای است که در مرکز شهر ایروان واقع شده و به اندازه ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از ایستگاه متروی میدان جمهوری و خانه تئاتر اپرا و باله ارمنستان فاصله دارد. در سراسر هتل Diamond Hotel Yerevan دسترسی به اینترنت وای فای رایگان امکان‌پذیر است.
اتاق‌های مهمان در هتل دیاموند ایروان به سبک کلاسیک طراحی شده‌اند و همه دارای سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال‌های ماهواره‌ای، سرویس بهداشتی با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. مهمانان می‌توانند در رستوران شیک و مدرن این هتل انواع غذاهای خوشمزه روسی، اروپایی و ارمنی را امتحان کرده و لذت ببرند.
برای تجربه یک سفر به یادماندنی می‌توانید از امکانات تفریحی هتل دیاموند مانند اجاره دوچرخه برای لذت بیشتر استفاده کنید. برای رفاه بیشتر مسافران هتل Diamond House Hotel Yerevan امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه مردانه و زنانه، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. هتل دیاموند ایروان با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست. از جمله مزیت‌های برتر هتل Diamond House Hotel Yerevan، سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها و امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP است که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل دیاموند ایروان با صبر و حوصله در خدمت‌رسانی و کمک به مهمانان تلاش می‌کند. مهمانان می‌توانند هرگونه سوال و راهنمایی ضروری را از پذیرش بپرسند و درخواست کنند. از دیگر خدمات این هتل می‌توان به تراس، بار نوشیدنی، خدمات برگذاری جلسات و همایش، رفت و برگشت فرودگاهی و خدمات اسپا (با هزینه اضافه) اشاره کرد. هر گونه خدمات لازم برای داشتن اقامتی راحت و دلنشین در هتل دیاموند ایروان ارائه می‌شود. در فاصله‌ی کمتر از ۱ کیلومتری هتل می‌توانید بیشتر جاذبه‌های گردشگری شهر را ببینید. فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس، نزدیکترین فرودگاه ایروان به هتل دیاموند ایروان است.

اماکن نزدیک به هتل دیاموند ایروان


فاصله هتل دیاموند ایروان از استادیوم هازاردان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل دیاموند ایروان از ایستگاه مترو یریتاساکادان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل دیاموند ایروان از کلیسای جامع سنت جورج: ۱.۶ کیلومتر




امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است