search
menu

هتل Cross Resort Yerevan

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cross Resort Yerevan
امکانات کلی هتل کراس ریزورت ایروان
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کراس ریزورت ایروان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Cross Resort Yerevan


هتل کراس ریزورت از هتل‌های ۳ ستاره شهر ایروان است. ایروان به عنوان پایتخت و بزرگ‌ترین شهر ارمنستان، از جذابیت زیادی برخوردار است. جاذبه‌های تاریخی از مهم‌ترین دلایل خرید آنلاین بلیط هواپیما ایروان و سفر به این شهر زیبا هستند. هتل Cross Resort Yerevan با برخی از مهم‌ترین جاهای دیدنی ایروان از جمله پارک عشاق، ۵ کیلومتر فاصله دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر، ۸ کیلومتر است. هتل کراس ریزورت ایروان با ارائه‌ی خدمات باکیفیت از گزینه‌های مناسب برای اقامت به شمار می‌رود. این هتل بسیار مناسب برای سفرهای خانوادگی است. با اقامت در کراس ریزورت ایروان، اوقات خوشی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات کلی هتل کراس ریزورت ایروان


در هتل کراس ریزورت امکانات و خدمات متنوعی برای مهمانان مهیا شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت امکان ارتباط آسان را برایتان فراهم می‌کند. پارکینگ رایگان، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، فکس، فتوکپی، امکانات جلسه و دزدگیر از امکانات اصلی این هتل به شمار می‌روند. هتل کراس ریزورت دارای پذیرش ۲۴ ساعته است؛ در قسمت پذیرش، خدمات تور، چک‌این/اوت خصوصی، چک‌این/اوت سریع، اتاق چمدان، کانسیرج و خودپرداز ارائه می‌شود. با استفاده از خدمات اجاره خودرو بازدید از جاذبه‌های دیدنی بدروم و گردش در شهر برایتان راحت خواهد شد. کادر حرفه‌ای و مجرب این هتل مسلط به زبان‌های روسی و انگلیسی هستند و با خوش‌رویی برای ایجاد اقامتی راحت برای مهمانان تلاش می‌کنند. این هتل محدودیت سنی در پذیرش کودکان ندارد و هزینه اقامت کودکان زیر ۱۶ سال نیم‌بها محاسبه می‌شود. هتل کراس ریزورت به سبب خدمات نگهداری از کودک، زمین بازی و وسایل بازی از گزینه‌های مناسب برای اقامت والدینی است که به همراه کودک خردسال خود به سفر می‌روند. لازم به ذکر است خدمات خانه‌داری به صورت رایگان انجام می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، لاندری و اتو استفاده نمایید. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس است که در ۹ کیلومتری هتل قرار دارد؛ با استفاده از خدمات شاتل فرودگاهی به راحتی می‌توانید به محل اقامتتان برسید. ناگفته نماند هتل کراس ریزورت محدودیتی در مورد ورود حیوانات خانگی ندارد. بهتر است از سیگار کشیدن در نواحی مشترک پرهیز نموده و برای این منظور به اتاق سیگار مراجعه نمایید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


۹ واحد اقامتی ساده و راحت در این هتل وجود دارد. مهمانان عزیز با توجه به سلیقه و تعداد هم‌سفران خود می‌توانند واحد اقامتی مورد نظرشان را انتخاب نمایند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل کلبه (با تراس)، کلبه خانواده (با تراس)، آپارتمان یک‌خوابه، آپارتمان (با بالکن) و آپارتمان سه‌خوابه است. تمامی واحدهای اقامتی این هتل دارای آشپزخانه و امکاناتی مثل یخچال‌، اجاق‌گاز، میز غذاخوری، کتری برقی و لوازم شوینده هستند. امکانات دیگر واحدهای اقامتی شامل تلویزیون صفحه‌تخت، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و کمد لباس است. داخل حمام خصوصی، دوش، سرویس بهداشتی، سشوار، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی قرار دارد. لازم به ذکر است برخی از واحدهای اقامتی هتل ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و سرویس اضافه به مهمانان ارائه می‌شود. گهواره و تخت اضافه برای کودکان رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


فضای سبز هتل مناسب برای گردش، پیاده‌روی و پیک‌نیک است. لوازم باربکیو در صورت درخواست در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. هتل کراس ریزورت ایروان دارای ۲ استخر است. یکی از استخرها روباز و فصلی و استخر دوم سرپوشیده است. استفاده از هر دو استخر برای مهمانان هتل رایگان است. در کنار استخر چترهای آفتاب برای مهمانان فراهم شده است. پس از گردش، سری به مرکز اسپا بزنید و انرژی دوباره‌ای بدست آورید. سونا و جکوزی از خدمات تندرستی این مجموعه هستند. اگر اهل ورزش هستید از وجود باشگاه مجهز داخل هتل خشنود خواهید شد. یوگا، تنیس و بدمینتون از دیگر فعالیت‌هایی هستند که برای مهمانان تدارک دیده می‌شود.

رستوران هتل


با استفاده از خدمات روم سرویس می‌توانید صبحانه‌تان را داخل اتاقتان نوش جان نمایید. همان‌طور که گفته شد همه‌ی واحدهای اقامتی این هتل دارای آشپزخانه و لوازم پخت‌وپز هستند و شما می‌توانید هر زمان که میل داشتید غذای مورد علاقه‌تان را تهیه کنید. البته رستوران‌های فراوانی در نزدیک هتل قرار دارند که گزینه‌های مناسبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای محلی ایروان هستند.

فاصله هتل کراس ریزورت ایروان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از موزه نسل‌کشی ارمنی‌ها: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله از پارک عشاق: ۵٫۴ کیلومتر
فاصله از خانه موزه هوهانس تومانیان: ۵٫۷ کیلومتر
فاصله از کاسکاد ایروان: ۵٫۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است